Gjest møkkalei Skrevet 11. september 2011 Skrevet 11. september 2011 Hvor lang tid tar det å komme seg ut av en eupf? Jeg orker ikke å ha det lengre, og har ikke tid! 0 Siter
serenity777 Skrevet 11. september 2011 Skrevet 11. september 2011 Det tar ca 20 minutter... Nei, seriøst, med mindre man jobber veldig hart så er det ofte en livslang prosess å komme seg igjennom livet som psykisk syk. Men man vil som regel ha gode perioder. Det er det som har reddet meg. 0 Siter
Gjest det jeg har hørt Skrevet 11. september 2011 Skrevet 11. september 2011 Mye kommer sikkert an på typen eupf, ens evne og vilje til endring, at man er i en stabil livssituasjon og annet, men jeg mener å ha hørt at i løpet av ett års tid har svært mange av den utagerende typen kommet over den verste kneika med destruktiv adferd, og greier å snakke om det som er vanskelig, og at i løpet av et par år kan mye være gjort. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 11. september 2011 Skrevet 11. september 2011 Forutsatt kompetent behandler og motivert og hardtarbeidende pasient: 2-3 år. 0 Siter
Gjest møkkalei Skrevet 11. september 2011 Skrevet 11. september 2011 Forutsatt kompetent behandler og motivert og hardtarbeidende pasient: 2-3 år. Jeg er motivert, men det helvetes samfunnet gjør så godt det kan for å hindre utviklingen. 0 Siter
Gjest møkkalei Skrevet 11. september 2011 Skrevet 11. september 2011 Det tar ca 20 minutter... Nei, seriøst, med mindre man jobber veldig hart så er det ofte en livslang prosess å komme seg igjennom livet som psykisk syk. Men man vil som regel ha gode perioder. Det er det som har reddet meg. Ja, jeg hadde et par gode uker i sommer Da trodde jeg jeg var blitt frisk og var uenig i at jeg skulle ha den diagnosen. Så skuffelsen ble stor da jeg falt tilbake. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.