Gå til innhold

Tidsperspektiv eupf

Anbefalte innlegg

Gjest møkkalei
Skrevet

Hvor lang tid tar det å komme seg ut av en eupf? Jeg orker ikke å ha det lengre, og har ikke tid!

Skrevet

Det tar ca 20 minutter...

Nei, seriøst, med mindre man jobber veldig hart så er det ofte en livslang prosess å komme seg igjennom livet som psykisk syk. Men man vil som regel ha gode perioder. Det er det som har reddet meg.

Gjest det jeg har hørt
Skrevet

Mye kommer sikkert an på typen eupf, ens evne og vilje til endring, at man er i en stabil livssituasjon og annet, men jeg mener å ha hørt at i løpet av ett års tid har svært mange av den utagerende typen kommet over den verste kneika med destruktiv adferd, og greier å snakke om det som er vanskelig, og at i løpet av et par år kan mye være gjort.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Forutsatt kompetent behandler og motivert og hardtarbeidende pasient: 2-3 år.

Gjest møkkalei
Skrevet

Forutsatt kompetent behandler og motivert og hardtarbeidende pasient: 2-3 år.

Jeg er motivert, men det helvetes samfunnet gjør så godt det kan for å hindre utviklingen.

Gjest møkkalei
Skrevet

Det tar ca 20 minutter...

Nei, seriøst, med mindre man jobber veldig hart så er det ofte en livslang prosess å komme seg igjennom livet som psykisk syk. Men man vil som regel ha gode perioder. Det er det som har reddet meg.

Ja, jeg hadde et par gode uker i sommer :) Da trodde jeg jeg var blitt frisk og var uenig i at jeg skulle ha den diagnosen.

Så skuffelsen ble stor da jeg falt tilbake.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...