Gjest pubereten? Skrevet 11. september 2011 Skrevet 11. september 2011 Når er det vanlig at gutter begynner å få kviser? Guttungen som snart fyller 12 år får av og til noe som kan ligne eller er kviser. Får det mest i ansiktet. Er det vanlig at gutter få kviser så tidlig? Er de første kvisene litt annerledes enn vanlige? Kan det være noe annet? 0 Siter
Gjest ikkefarlig Skrevet 11. september 2011 Skrevet 11. september 2011 Min på 13 har begynt nå. Det er helt normalt og kan starte enda tidligere.. 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. september 2011 Skrevet 11. september 2011 Både guttene mine og dattera mi hadde kviser i den alderen. Sjøl fikk jeg kviser enda tidligere, jeg var bare 9 år. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 11. september 2011 Skrevet 11. september 2011 Gutten min på 12 har hatt noen få kviser, en om gangen, i ansiktet. Tror det er vanlig ja! 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. september 2011 Skrevet 11. september 2011 Guttungen her (blir 13 nå straks) fikk sin første kvise i sommer, på kragebeinet av alle steder. Jeg er en peller av dimensjoner og holdt på å gå i frø da han ikke ville la meg klemme den ut! *hehe* Tvert imot - han syntes det var tøft å ha fått sin første kvise.... *himler litt med øynene* ;o) 0 Siter
laban Skrevet 12. september 2011 Skrevet 12. september 2011 Hvis det ser ut som kviser, kan det selvfølgelig være det. Det er individuelt når det starter - det spiller ingen rolle om han er 11 eller 12 eller tenåring. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.