Gjest pubereten? Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Når er det vanlig at gutter begynner å få kviser? Guttungen som snart fyller 12 år får av og til noe som kan ligne eller er kviser. Får det mest i ansiktet. Er det vanlig at gutter få kviser så tidlig? Er de første kvisene litt annerledes enn vanlige? Kan det være noe annet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikkefarlig Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Min på 13 har begynt nå. Det er helt normalt og kan starte enda tidligere.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Både guttene mine og dattera mi hadde kviser i den alderen. Sjøl fikk jeg kviser enda tidligere, jeg var bare 9 år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Gutten min på 12 har hatt noen få kviser, en om gangen, i ansiktet. Tror det er vanlig ja! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Guttungen her (blir 13 nå straks) fikk sin første kvise i sommer, på kragebeinet av alle steder. Jeg er en peller av dimensjoner og holdt på å gå i frø da han ikke ville la meg klemme den ut! *hehe* Tvert imot - han syntes det var tøft å ha fått sin første kvise.... *himler litt med øynene* ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Hvis det ser ut som kviser, kan det selvfølgelig være det. Det er individuelt når det starter - det spiller ingen rolle om han er 11 eller 12 eller tenåring. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.