Gå til innhold

Ledsagerbevis - Hvem kan bruke?

Anbefalte innlegg

Gjest Ledsagerbevis
Skrevet

Hei!

Pga. psykiske problemer har jeg ledsagerbevis. Jeg har altså lov til å ta med meg en ledsager mange steder uten å betale for dem. Hvem kan egentlig bruke dette? Må det være støttekontakt, eller kan det også være andre som er med?

Gjest Ledsagerbevis
Skrevet

Det kan være hvem som helst

Wow! Det var raskt svar! 2 minutter faktisk!

Takker!

Er det flere som kan bekrefte det samme?

Skrevet

Den som får ledsagerbevis kan selv bestemme hvem som skal være ledsageren. Det kan like gjerne være en venn eller et familiemedlem som en støttekontakt, dette avgjør du selv. Du kan og velge ulike ledsagere til ulike arrangement.

Skrevet

Takker!

Jeg kan og bekrefte det, til og med ungene mine som er fylt 16 kan være ledsager.

Skrevet

Takker!

Det tar ikke lang tid å svare på noe man kan når man tilfeldigvis sitter her akkurat når spørsmålet dukker opp, vet du :)

Ser du har fått det bekreftet av et par andre også nå, så da er vel alt greit :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...