Gå til innhold

Slimhoste

Gjest Hosteposte

Anbefalte innlegg

Gjest Hosteposte
Skrevet

Hei! Jeg sliter med kroppen min i de siste og føler egentlig at det forverres! Jeg var i en landsby denne sommeren og der rydda jeg huset til bestemor, og det var naturligvis en hel del samlet støv der... Samme dag fikk jeg kraftig tett nese med lite matlyst og dårlig mage, så det jeg fikk i meg gikk bare rett ut... Jeg hostet heller ikke så mye slim som nå, nå har det snart gått 4 uker og jeg får ekstreme hoster inkl. rennende nese... Det forverres mye når jeg skal legge meg, for da får jeg puste vansker. Engang etter i sommer husker jeg at slimet smakte blod,, det kan hende det bare var jern i spyttet eller noe. Men hva kan det være for noe? Jeg får også perioder der hvor jeg trekker pusten såå dypt at hjertet mitt stopper nesten. Er så forvirret og sliten, men på dagene kjenner jeg det ikke så mye... Legger ikke merke til at jeg hoster slim, fordi dagen byr på MYE annet. Har også hatt tett nese siden sommeren 11. Håper på svar! Mvh

Gjest valg 2011
Skrevet

Allergisk kanskje? Du kan få kjøpte både øyedråper og nesespray for dette på apoteket. Bare å spørre. Lykke til :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...