Gå til innhold

Er det vanlig å tenke slik?

Anbefalte innlegg

Gjest valg 2011
Skrevet

Nå bruker jeg nesten ikke medisiner og de sier jeg har en bipolar lidelse.

Oppe i mitt hode tror jeg det er sånn at det er medisinene som har gjort meg syk. Jeg startet med medisiner, ble sykere og fikk disse bipolare symptomene pga dette.

Så hvis jeg nå går veldig lenge umedisinert, vil hjernen min venne seg til dette og jeg vil bli frisk igjen. Bare det at dette tar tid siden jeg har brukt medisiner så veldig lenge.

Hvor lang tid vil det ta før ting har normalisert seg? Det tar vel tid før disse stoffene i hjernen vet hva det vil si å ikke få input av medisiner hver dag?

Jeg lider hver dag, men jeg kan lide lenge om jeg vet at jeg vil bli bedre og at tiden vil hjelpe på dette?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er fler enn du som tenker slik. Det gjør ikke tankene mindre feilaktige.

Gjest valg 2011
Skrevet

Det er fler enn du som tenker slik. Det gjør ikke tankene mindre feilaktige.

Hvordan kan du vite at dette er feil? Jeg hadde ikke bp da jeg startet på seroxat ca i år 2003. Jeg fikk den pga depresjon og ptsd.

Etter å ha brukt seroxat i noen måneder ble jeg veldig syk og innlagt for første gang. Jeg begynte å svinge veldig opp og ned etterhvert. Siden har jeg prøvd det som prøves kan av medisiner og dertil alle bivirkninger. Slik har det nå gått opp og ned i 8 år. Er ikke da tiden kommet for å prøve seg uten medisiner, la tiden gå og se om jeg blir bedre?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...