Gå til innhold

Når han går for langt!

Anbefalte innlegg

Gjest rettigryta
Skrevet

Forhold på kanten av stupet!

Jeg er i et forhold hvor vi begge er fyllt av sterke

følelser på godt og vondt.

Jeg har i flere år blitt misstenkt for å være utro(noe jeg

overhode ikke er)

Misstanken er så sterk at jeg blir forfulgt ,mailer blir lest og meldinger på mobilen.

Jeg har ved flere anledninger sagt at jeg må komme meg bort fra dette, noe han ikke tåler å høre.

Jeg måtte sitte å høre i detalj på hvordan jeg skulle bli drept om jeg velger å gå

ingen andre skal ha meg!

Gjest hva jeg ville ha gjort
Skrevet

Jeg tror at hadde jeg vært i en sånn situasjon, ville jeg har rømt en dag han var borte fra hjemmet. Kanskje hadde jeg kontaktet et krisesenter for å få hjelp og råd om hva jeg skulle gjøre. De har sikkert vært borte i veldig mange slike tilfeller før.

Kanskje har du venner eller noen som kan støtte deg? Han høres ut som han kan bli farlig ved et eventuellt brudd, derfor tror jeg du gjør lurt i å "rømme" uten at han vet om dette. Legg igjen et brev til han.

Skrevet

''Jeg måtte sitte å høre i detalj på hvordan jeg skulle bli drept om jeg velger å gå ingen andre skal ha meg!''

Sørg for å gjøre lydopptak av dette. Ta det så med til politiet.

mvh

Skrevet

Dump ham. Kom deg vekk. Spar på alt av dokumentasjon.

Skrevet

Du bør samle sammen alt du har av dokumentasjon på dette, og da mener jeg virkelig alt. Deretter bør du vurdere krisesenter evt venner du har han _ikke_ kjenner til. Dra når han er ute, ta med deg det du trenger. Kom deg vekk og anmeld ham.

Skrevet

Sykelig sjalusi er ikke kjærlighet . Har han noen grunn til å føle seg sjalu i det heletatt ? Du må gi klar beskjed, at et slik forhold kan du ikke leve under. hvid du ikke tør si det direkte til han, bør du bare komme deg bort, og sende han et brev der det står klart og tydelig at du ønsker ikke å bli ødelagt.

Gjest tenker jeg da
Skrevet

Får du ikke lyst til å ha et roligere liv, enn "sterke følelser" og hva det medfører seg av drama?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...