Gjest rettigryta Skrevet 12. september 2011 Skrevet 12. september 2011 Forhold på kanten av stupet! Jeg er i et forhold hvor vi begge er fyllt av sterke følelser på godt og vondt. Jeg har i flere år blitt misstenkt for å være utro(noe jeg overhode ikke er) Misstanken er så sterk at jeg blir forfulgt ,mailer blir lest og meldinger på mobilen. Jeg har ved flere anledninger sagt at jeg må komme meg bort fra dette, noe han ikke tåler å høre. Jeg måtte sitte å høre i detalj på hvordan jeg skulle bli drept om jeg velger å gå ingen andre skal ha meg! 0 Siter
Gjest hva jeg ville ha gjort Skrevet 12. september 2011 Skrevet 12. september 2011 Jeg tror at hadde jeg vært i en sånn situasjon, ville jeg har rømt en dag han var borte fra hjemmet. Kanskje hadde jeg kontaktet et krisesenter for å få hjelp og råd om hva jeg skulle gjøre. De har sikkert vært borte i veldig mange slike tilfeller før. Kanskje har du venner eller noen som kan støtte deg? Han høres ut som han kan bli farlig ved et eventuellt brudd, derfor tror jeg du gjør lurt i å "rømme" uten at han vet om dette. Legg igjen et brev til han. 0 Siter
PieLill Skrevet 12. september 2011 Skrevet 12. september 2011 ''Jeg måtte sitte å høre i detalj på hvordan jeg skulle bli drept om jeg velger å gå ingen andre skal ha meg!'' Sørg for å gjøre lydopptak av dette. Ta det så med til politiet. mvh 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 12. september 2011 Skrevet 12. september 2011 Dump ham. Kom deg vekk. Spar på alt av dokumentasjon. 0 Siter
XbellaX Skrevet 12. september 2011 Skrevet 12. september 2011 Du bør samle sammen alt du har av dokumentasjon på dette, og da mener jeg virkelig alt. Deretter bør du vurdere krisesenter evt venner du har han _ikke_ kjenner til. Dra når han er ute, ta med deg det du trenger. Kom deg vekk og anmeld ham. 0 Siter
FGT Skrevet 12. september 2011 Skrevet 12. september 2011 Sykelig sjalusi er ikke kjærlighet . Har han noen grunn til å føle seg sjalu i det heletatt ? Du må gi klar beskjed, at et slik forhold kan du ikke leve under. hvid du ikke tør si det direkte til han, bør du bare komme deg bort, og sende han et brev der det står klart og tydelig at du ønsker ikke å bli ødelagt. 0 Siter
Gjest tenker jeg da Skrevet 12. september 2011 Skrevet 12. september 2011 Får du ikke lyst til å ha et roligere liv, enn "sterke følelser" og hva det medfører seg av drama? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.