Gå til innhold

Snakke i forsamlinger/Sobril

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg lærte meg å bli redd for å snakke i visse type forsamlinger for åtte år siden. Grunnet en minndre pedagogisk anlagt seminarleder på UIO har dette blitt et stort problem for meg i jobbsammenheng. Jeg har vært hos legen og har fått Sobril som kan taes før slike situasjoner. Jeg vil om noen dager prøve dette, men er klar over at eneste vei ut av dette er trening. Jeg har dessverre ikke råd til psykolog over lang tid, og ettersom jeg er kommuneansatt lurer jeg på om dette er noe som er billigere ved henvisning fra fastlegen? Jeg lurer også på hva 20 mg Sobril vil gi av effekt, ettersom jeg har forsøkt 10 mg uten at dette stoppet hjertet fra å banke vilt ved en slik situasjon. På forhånd takk for svar.

Skrevet

Ved henvisning fra fastlege betaler du kun opp til egenandelstaket pr kalenderår, som i år er på kr 1880, dette gjelder lege, medisiner, psykolog, men ikke tannlege og fysioterapeut. Belag deg på en del ventetid og at du kan bli nødt til å prøve flere forskjellige psykologer før du blir fornøyd.

Sobril vet jeg ingenting om :-)

Skrevet

Sobril, eller benzodiasapiner er bare en midlertidig løsning. Ja, det fungerer utrolig bra og du vil nok klare det meste etter å ha tatt Sobril! Men faren er da at du tar mer og mer og til slutt blir du avhengig.

Anbefaler deg å få en løsning på problemet, og bare ta Sobril til du får noe annen behandling.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...