Gjest Chakana Skrevet 12. september 2011 Skrevet 12. september 2011 Må bare si at jeg er bedre nå og hadde en fin helg. Så det hjelper å ta 100 mg quetiapin, tror det holder det Og systemet skal ikke få knekke meg igjen, nei jeg skal stå på og vise at jeg er sterk. Er vel ikke vits å ta 300 mg seroquel da? 0 Siter
frosken Skrevet 12. september 2011 Skrevet 12. september 2011 Flott at du har blitt bedre :-) Når det gjelder hvor mye seroquel du bør ta, så har vel det litt sammenheng med hvor mye vival du har hatt behov for å ta siste uken? Kanskje lurt å bestille en ny time hos fastlegen og drøfte situasjonen. 0 Siter
Gjest Chakana Skrevet 12. september 2011 Skrevet 12. september 2011 Flott at du har blitt bedre :-) Når det gjelder hvor mye seroquel du bør ta, så har vel det litt sammenheng med hvor mye vival du har hatt behov for å ta siste uken? Kanskje lurt å bestille en ny time hos fastlegen og drøfte situasjonen. Vet ikke, har det sikkert travelt han og. Har bare tatt to vival i dag. Sendte deg mail. God natt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.