Gå til innhold

Ang innlegg lengre nede om psyk kjæreste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk litt noja etter å ha skrevet innlegget der tema var hvorvidt det er ok å slå opp med en psykisk syk kjæreste..Er usikker på om kjæresten min og felles kjente er på Dol og ble redd for å avsløres. Vil være 100 % Anonym her.

Derfor har jeg også latt være å svare på innlegg for å ikke risikere at jeg røper meg mer.

Jeg har derimot satt stor pris på alle de reflekterte svarene jeg har fått på problemstillingen! Det var en god støtte

Skrevet

Det du har skrevet er ikke gjenkjennelig og veldig generelt. Forøvrig er det verste du kan gjøre mot en som er syk å være sammen med vedkommende fordi du "har vondt av" vedkommende. Du sårer et menneske grenseløst dypt dersom du blir værende kun pga av medlidenhet og ikke fordi du virkelig vil og elsker det mennesket. Vi mennesker er ikke laget av skjørt porselen, vi tåler det meste, og hun overlever absolutt at du går.

Skrevet

Det du har skrevet er ikke gjenkjennelig og veldig generelt. Forøvrig er det verste du kan gjøre mot en som er syk å være sammen med vedkommende fordi du "har vondt av" vedkommende. Du sårer et menneske grenseløst dypt dersom du blir værende kun pga av medlidenhet og ikke fordi du virkelig vil og elsker det mennesket. Vi mennesker er ikke laget av skjørt porselen, vi tåler det meste, og hun overlever absolutt at du går.

''Det du har skrevet er ikke gjenkjennelig og veldig generelt''

Kanskje ikke med den beskjedne infoen jeg kom med i hovedinnleggget, men om jeg hadde begynt å svare folk, kunne det lett kommet opp info som kunne være gjenkjennelig. Vet jo ikke om hun elller felles venner er på dol.

Takk for svar btw! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...