Spenol(1) Skrevet 13. september 2011 Skrevet 13. september 2011 Jeg synes det høres litt rart ut, at noen som er på tvang kan ha fri utgang. Personen kan jo da rømme, eller gjøre seg selv noe. Hvis personen får fri utgang, hvorfor er ikke da personen innlagt frivillig? Eller snakker vi om frihet under ansvar? 0 Siter
serenity777 Skrevet 13. september 2011 Skrevet 13. september 2011 Du må huske på att mange er tvangsinnlagt over lange tider. Selv var jeg tvanginlagt på ett psykehjem, uten plexiglass og kompliserte låser. Man kan være tvangsinlagt uten å være voldelig og suicidal.., 0 Siter
miakami Skrevet 17. september 2011 Skrevet 17. september 2011 Fordi noen er såpass oppegående at de forstår konsekvenser, samtidig som de ikke er noen drama queens, som søker oppmerksomheten det gir når sykehuset sender politi på å hente deg om du ikke kommer tilbake etter endt permisjon. 0 Siter
Gjest dlfs Skrevet 17. september 2011 Skrevet 17. september 2011 Fordi noen er såpass oppegående at de forstår konsekvenser, samtidig som de ikke er noen drama queens, som søker oppmerksomheten det gir når sykehuset sender politi på å hente deg om du ikke kommer tilbake etter endt permisjon. Herregud. 0 Siter
Gjest dlfs Skrevet 17. september 2011 Skrevet 17. september 2011 hva er herregud? Beklager, jeg svarte på feil tråd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.