florista Skrevet 13. september 2011 Skrevet 13. september 2011 Hei. Hvor lang tid tar det før kroppen nedbryter tilført kalium? Mvh 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. september 2011 Skrevet 13. september 2011 Kalium er et grunnstoff, og det brytes ikke ned. 0 Siter
florista Skrevet 13. september 2011 Forfatter Skrevet 13. september 2011 Kalium er et grunnstoff, og det brytes ikke ned. Men forsvinner det ikke ut med urinen? Kalles kanskje ikke nedbrytning det? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. september 2011 Skrevet 13. september 2011 Men forsvinner det ikke ut med urinen? Kalles kanskje ikke nedbrytning det? Kroppen trenger et passe nivå av kalium. Forutsatt at du er frisk, sørger nyrene for at kaliumnivået holder seg på korrekt nivå. 0 Siter
florista Skrevet 13. september 2011 Forfatter Skrevet 13. september 2011 Kroppen trenger et passe nivå av kalium. Forutsatt at du er frisk, sørger nyrene for at kaliumnivået holder seg på korrekt nivå. Takk for svar. Men om en tar kalium, hvor fort reagerer kroppen på dette? Tenker ikke på selvmord, men vil bare vite hvor lang tid kroppen bruker på å kvitte seg med det den ikke trenger... 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. september 2011 Skrevet 13. september 2011 Takk for svar. Men om en tar kalium, hvor fort reagerer kroppen på dette? Tenker ikke på selvmord, men vil bare vite hvor lang tid kroppen bruker på å kvitte seg med det den ikke trenger... Hvorfor i all verden skal du ta kalium? 0 Siter
florista Skrevet 13. september 2011 Forfatter Skrevet 13. september 2011 Hvorfor i all verden skal du ta kalium? Det finnes ikke noe klokt svar på det... annet enn at jeg "vil skade meg selv"... Jeg er så sliten av alt sammen... 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. september 2011 Skrevet 13. september 2011 Det finnes ikke noe klokt svar på det... annet enn at jeg "vil skade meg selv"... Jeg er så sliten av alt sammen... Blir en mindre sliten av å skade seg selv? 0 Siter
florista Skrevet 13. september 2011 Forfatter Skrevet 13. september 2011 Blir en mindre sliten av å skade seg selv? Du kan så si... men på en merkelig måte ja... Jeg har så mye uro i kroppen. Vival virker ikke. Og ved å skade meg får jeg litt ro inni meg... Og dette er en mer "skjult" måte å gjøre det på... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.