Gå til innhold

Kalium

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Hvor lang tid tar det før kroppen nedbryter tilført kalium?

Mvh

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Kalium er et grunnstoff, og det brytes ikke ned.

Skrevet

Kalium er et grunnstoff, og det brytes ikke ned.

Men forsvinner det ikke ut med urinen? Kalles kanskje ikke nedbrytning det?

Skrevet

Men forsvinner det ikke ut med urinen? Kalles kanskje ikke nedbrytning det?

Kroppen trenger et passe nivå av kalium. Forutsatt at du er frisk, sørger nyrene for at kaliumnivået holder seg på korrekt nivå.

Skrevet

Kroppen trenger et passe nivå av kalium. Forutsatt at du er frisk, sørger nyrene for at kaliumnivået holder seg på korrekt nivå.

Takk for svar.

Men om en tar kalium, hvor fort reagerer kroppen på dette? Tenker ikke på selvmord, men vil bare vite hvor lang tid kroppen bruker på å kvitte seg med det den ikke trenger...

Skrevet

Takk for svar.

Men om en tar kalium, hvor fort reagerer kroppen på dette? Tenker ikke på selvmord, men vil bare vite hvor lang tid kroppen bruker på å kvitte seg med det den ikke trenger...

Hvorfor i all verden skal du ta kalium?

Skrevet

Hvorfor i all verden skal du ta kalium?

Det finnes ikke noe klokt svar på det... annet enn at jeg "vil skade meg selv"...

Jeg er så sliten av alt sammen...

Skrevet

Det finnes ikke noe klokt svar på det... annet enn at jeg "vil skade meg selv"...

Jeg er så sliten av alt sammen...

Blir en mindre sliten av å skade seg selv?

Skrevet

Blir en mindre sliten av å skade seg selv?

Du kan så si... men på en merkelig måte ja...

Jeg har så mye uro i kroppen. Vival virker ikke. Og ved å skade meg får jeg litt ro inni meg...

Og dette er en mer "skjult" måte å gjøre det på...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...