Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.. Jeg har slitt med søvn problemer så lenge jeg kan huske. Jeg har også hatt endel angst og brukt endel forskjellige medisiner gjennom livet, dette har ført til at jeg velger medisiner så å si selv da legen min ikke gir meg råd, annet enn "det er sikkert greit" "hva tenker du?", føler ikke legen hjelper meg. Listen er lang på hva jeg har forsøkt gjennom ti år. Jeg har nå hatt to døgn med minimalt søvn og trenger hjelp. Medisinene mine daglig er: 100 mg atarax, 10- 15 mg. vival, paragin forte ved behov, vallergan 20 mg. og apodorm 5 mg. Jeg har en bakgrunn med endel innleggelser grunnet angst og uro. Er konstant urolig i kroppen og trenger hvile. Er oppegående (selv om det kanskje ikke ser sånn ut på medisinlisten) og har en tilnærmet normal hverdag,men sliter veldig og livredd for å bli avhengig av piller. Har du noen råd? Har forresten ingen sykdommer, alt er psykisk.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg ville latt Tolvon eller Remeron være basismedisin. I tillegg ville jeg helt kuttet ut Paralgin forte. Det er en god begynnelse.

Du kan ikke kjøre bil med den nåværende medisinering.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...