rose23 Skrevet 14. september 2011 Skrevet 14. september 2011 For ca. 3 uker siden fikk jeg kraftig utslett med store kuler i ansiktet og hovnet opp. Tok en pause med lamictalen og begynte på igjen i forrige uke. Nå er det kommet en helt annen type utslett... hundrevis av kviselignende små prikker. Huden er sår og veldig tørr og jeg har utslett i ansiktet (pannen og haken) , på halsen, øverst på brystkassen, nakken og ene albuen. Kan dette også skyldest lamictal? 0 Siter
Gjest Chakana Skrevet 14. september 2011 Skrevet 14. september 2011 Det kan det. Ei jeg kjenner tok lamictal og alle trodde hun hadde uren hud, lignet kviser. Hun gikk lenge slik før noen tenkte at det var pga lamictal, når hun sluttet forsvant urenhetene. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 16. september 2011 Skrevet 16. september 2011 Huff, det hørtes ille ut. Ikke for å gjøre deg redd - men Lamictal kan ha utslett i ulike former som bivirkning dessverre oftere enn andre medisiner... 0 Siter
Gjest Chakana Skrevet 16. september 2011 Skrevet 16. september 2011 Håper det går bra med deg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.