Gå til innhold

Hva er det som gjør meg så syk?

Anbefalte innlegg

Gjest trenger nytt hode?
Skrevet

Jeg sluttet med medisiner for en tid tilbake. Ble veldig syk for ca 2,5 uker siden. Trodde det var fordi medisinene hadde ødelagt noe i hodet mitt.

Så begynte jeg å planlegge å ta livet av meg. Jeg torde ikke gjøre annet enn å starte med disse medisinene igjen. Det gjorde jeg for to dager siden.

Nå har jeg et voldsomt trykk i hodet hele tiden, det koker der inne, har hodepine (noe jeg har veldig sjelden), vondt i nakken, er veldig sliten og orker ingenting. Kvalm og dårlig matlyst.

Hva er det som gjør meg så syk?

Skrevet

Hvilke medisiner var det du sluttet med?

Hvorfor fikk du dem?

Sluttet du i samråd med legen?

Med vennlig hilsen

Gjest trenger nytt hodet?
Skrevet

Hvilke medisiner var det du sluttet med?

Hvorfor fikk du dem?

Sluttet du i samråd med legen?

Med vennlig hilsen

Jeg sluttet i samråd med lege ja, men etter eget ønske. Det er vel over to måneder siden. Wellbutrin og orfiril.

Har startet med dem igjen nå og er roligere, men disse fysiske symptomene tar jo livet av meg. Jeg trodde dette kom fra medisinseponeringen først, så trodde jeg det var depresjonen som gjorde meg sånn. Nå vet jeg ikke lengre hva jeg skal tro.

Er svimmel og rar. For å flytte øynene må jeg flytte hele hodet. Jeg er lei av å gå sånn. Har ligget og sittet i snart 3 uker nå.

Skrevet

Har hatt de symptomene jeg og men vet ikke hvorfor, men det gikk over. Håper det går bra med deg!

Gjest trenger nytt hode?
Skrevet

Har hatt de symptomene jeg og men vet ikke hvorfor, men det gikk over. Håper det går bra med deg!

Takk for svar. Tok det lang tid før det ga seg?

Skrevet

Takk for svar. Tok det lang tid før det ga seg?

Ja, men det varierte i styrke. Kanskje det hjelper å ta quetiapin for min del, tror det. Er så glad :-)

Håper du blir frisk snart, kanskje du bør ta kontakt med legen din?

Skrevet

Må bare si at jeg trodde også det var medisinene som hadde ødlagt noe, men kanskje det er omvendt?

At de ordner noe?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...