Gjest Anis 94 Skrevet 15. september 2011 Skrevet 15. september 2011 Hei! jeg er en gutt på 17 år. jeg trener 3-4 ganger i uka , men har forsatt litt fett på magen mens jeg vil at sixpacken skal komme frem.. en venn av meg sa at jeg skal bruke HCG- sprøyter.. så jeg lurer på om det er trygg? blir mann avhengi av det ? kan det hendte at jeg får problemer pga det senere ?? 0 Siter
serenity777 Skrevet 15. september 2011 Skrevet 15. september 2011 Ikke injiser noe som du ikke har fått av en lege, til å injesere! 0 Siter
XbellaX Skrevet 15. september 2011 Skrevet 15. september 2011 Styr unna, du er ikke trygg med dette. Der er gjort mange trials/ forsøk og hvert eneste et konkluderte med at forsøkspersoner som fikk saltvann/ altså placebo injisert mistet like mye vekt som de som fikk HCG. HCG dietten er veldig kontroversiell i Usa og mange har fått infeksjoner kun pga sprøytene de skal sette selv. I tillegg florerer der av falsk Hcg på nettet. Du skal ikke i en alder av 17 år begynne å injisere hormon i kroppen din, det er skadelig for deg. Kontakt heller personlige trenere eller "trenings coacher" på nett for å få gode konkrete råd ang dette, for de kan faktisk hjelpe deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.