Gå til innhold

HCG

Gjest Anis 94

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! jeg er en gutt på 17 år. jeg trener 3-4 ganger i uka , men har forsatt litt fett på magen mens jeg vil at sixpacken skal komme frem.. en venn av meg sa at jeg skal bruke HCG- sprøyter.. så jeg lurer på om det er trygg? blir mann avhengi av det ? kan det hendte at jeg får problemer pga det senere ??

Skrevet

Ikke injiser noe som du ikke har fått av en lege, til å injesere!

Skrevet

Styr unna, du er ikke trygg med dette. Der er gjort mange trials/ forsøk og hvert eneste et konkluderte med at forsøkspersoner som fikk saltvann/ altså placebo injisert mistet like mye vekt som de som fikk HCG.

HCG dietten er veldig kontroversiell i Usa og mange har fått infeksjoner kun pga sprøytene de skal sette selv. I tillegg florerer der av falsk Hcg på nettet. Du skal ikke i en alder av 17 år begynne å injisere hormon i kroppen din, det er skadelig for deg.

Kontakt heller personlige trenere eller "trenings coacher" på nett for å få gode konkrete råd ang dette, for de kan faktisk hjelpe deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...