Gjest Er 13 år tidlig? Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Kanskje feil forum. Hvor vanlig er det at 13-årige gutter er seksuellt aktive (og med to- tre år eldre jenter). Fikk litt bakoversveis over min nevø, men kanskje jeg er helt utdatert? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnolaGay Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Ikke så vanlig vil jeg tro, og dessuten ulovlig dersom partneren er merkbart eldre i år og hode. I alle fall er det på sin plass å snakke prevansjon! Resten tar de neppe skade av så lenge det er frivillig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Min blir 13 nå til helgen og heldigvis er han ikke seksuelt aktiv ennå! Dvs. hva han gjør med seg selv vet jeg jo lite om, men seksuelt aktive med andre er han definitivt ikke. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Ikke spesielt vanlig, vil jeg tro - men det skjer helt klart... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Jeg aner ikke noe om "normen", men min eldste stesønn fikk kjæreste sommeren mellom 9. og 10.klasse... Jeg vet ikke akkurat når de startet, men de er seksuelt aktive nå (15 mnd senere)... Han er nå 16... Det føles tidlig for meg med ungdomsskolen, men SÅ uvanlig er det nok neppe... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Hjelpes..... min sønn er 13 og jeg håper (og tror..) at det er lenge til han blir sexuelt aktiv! Nei, jeg tror ikke det er normalen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helmi Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Hjelpes..... min sønn er 13 og jeg håper (og tror..) at det er lenge til han blir sexuelt aktiv! Nei, jeg tror ikke det er normalen. Kan ikke tro at det er helt vanlig. 13 år gamle gutter er jo stort sett ganske så mye barn fortsatt. Men klart, det finnes jo alltids ungdommer, som er tidligere utviklet enn de fleste. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helmi Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Kan ikke tro at det er helt vanlig. 13 år gamle gutter er jo stort sett ganske så mye barn fortsatt. Men klart, det finnes jo alltids ungdommer, som er tidligere utviklet enn de fleste. ...og denne var jo egentlig ment til å stå under trådstarterens innlegg. Jaja--- 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Tviler på at det er særlig vanlig. De fleste trettenåringer er jo fortsatt "smågutter". Husker imidlertid fra min egen skoletid en jente som var stolt over å ha hatt sex før hun fylte 14. Dette var da med en jevnaldret gutt. Det er nok ikke noe "nytt" at enkelte trettenåringer har sex. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest overrasket selv Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Hjelpes..... min sønn er 13 og jeg håper (og tror..) at det er lenge til han blir sexuelt aktiv! Nei, jeg tror ikke det er normalen. ''Hjelpes..... min sønn er 13 og jeg håper (og tror..) at det er lenge til han blir sexuelt aktiv! Nei, jeg tror ikke det er normalen.'' Du kan bli overrasket fortere enn du tror. Sønnen min er 14. Han har kjæreste og de koser iallefall svært intimt med hverandre. Vet ikke konkret hva de gjør, men har sørget for tydelig påpekning av at om de gjennomfører samleie, så må de bruke prevensjon. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest virkeligheten er sterk Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Inntil Stortinget vedtar å nedlegge kjønnsdriften, må ingen bli overrasket over at dens styrke både gir utslag i Riga og blant ungdommen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 ''Hjelpes..... min sønn er 13 og jeg håper (og tror..) at det er lenge til han blir sexuelt aktiv! Nei, jeg tror ikke det er normalen.'' Du kan bli overrasket fortere enn du tror. Sønnen min er 14. Han har kjæreste og de koser iallefall svært intimt med hverandre. Vet ikke konkret hva de gjør, men har sørget for tydelig påpekning av at om de gjennomfører samleie, så må de bruke prevensjon. * holder for ørene og rister på hodet mens jeg roper "ikke min sønn, ikke min sønn ikke min sønn!!"* :-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avidi Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Jeg har også en 13-åring, jeg tror ikke han er seksuelt aktiv- Han liker å være sammen med jenter som er ett par år eldre, men jeg tror det er bare vennskap, dvs det håper jeg:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.