Gjest auuuuuuuuuuuuuuuuuuuu Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Au i kveld svir det og brenner det skikkelig. Har vært plaget med tett(e) melkegang(er) i ene brystet i ca. en uke, så en hvit "klump" i enden av brystvorten, var nok den som var tett. Har prøvd litt "kjerringråd" for å få løst den opp, følt det ble litt bedre, men ikke helt bra. Og i kveld svir det slik huden føles veldig ømfintlig, men det er vel inni puppen problemet sitter. Auuuuu! Tok meg en paracet nå og har hatt lang varm dusj og prøvd å håndmelke og massere evnt kuler... og nå ullinnlegg og varmepute... men d sviiir au! Har ikke feber. Noen tips? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest auuuuuuuuuuuuuuuuuuuu Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Og et problem til. De anbefaler jo å amme hyppig ved slike tilstander. Men ungen min er ett år og går i barnehage og jeg prøver å trappe ned ammingen. kan jo være der problemet er... og jeg vil jo ikke øke produksjonen heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.