Gå til innhold

Klarer ikke slutte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har grått i to timer. Hulker, er hoven og rød. Tårene renner når jeg skriver dette. Er så desperat, så alene, så kald og liten. Jeg vet hverken ut eller inn.

Gjest det kan funke
Skrevet

Puster du dypt nok? Mediterer du?

Prøvd å drikke et glass kaldt vann?

Prøvd å spise?

Skrevet

Hvis du kjenner noen som kan bli hos deg i kveld, ring dem! Forferdelig å sitte alene når du har det slik. Hadde håpet på at du tok kontakt med legen din i dag...

Skrevet

Hvis du kjenner noen som kan bli hos deg i kveld, ring dem! Forferdelig å sitte alene når du har det slik. Hadde håpet på at du tok kontakt med legen din i dag...

Jeg var innlagt i går og hjemme igjen noen timer etterpå. Gråter ikke lengre. Brann meg selv med en sigarett og det roet meg visst nok... Lite vits å være innlagt. I samtalen i dag tidlig lyste det ut av legene at de ville ha meg ut fortest mulig. Under samtalen var jeg ganske taus... men de lirket til alle unskyldninger til å få meg ut... På et slikt sted vil jeg ikke være

Skrevet

Jeg var innlagt i går og hjemme igjen noen timer etterpå. Gråter ikke lengre. Brann meg selv med en sigarett og det roet meg visst nok... Lite vits å være innlagt. I samtalen i dag tidlig lyste det ut av legene at de ville ha meg ut fortest mulig. Under samtalen var jeg ganske taus... men de lirket til alle unskyldninger til å få meg ut... På et slikt sted vil jeg ikke være

Merkelig at de ville ha deg ut, virker som de mangler sunn fornuft. De går hjem og spiser fine middager, nyter helgen mens du sitter der alene og har det vondt. Forstår det virkelig ikke.

Skrevet

''Brann meg selv med en sigarett ''

Istedenfor å gjøre det, har du prøvd å holde isbiter i hendene?

Skrevet

Dette skrev du for noen timer siden. Kanskje du ligger og sover og drømmer søtt. Hvis du fremdeles er oppe... vit at det er noen som tenker på deg og vil deg vel. Jeg kjenner meg så godt igjen i følelsene dine. Det er ikke godt å føle sånn. Jeg håper morgendagen din blir lysere.

God klem fra

Gjest det kan funke
Skrevet

Merkelig at de ville ha deg ut, virker som de mangler sunn fornuft. De går hjem og spiser fine middager, nyter helgen mens du sitter der alene og har det vondt. Forstår det virkelig ikke.

Fordi man på gruppenivå har kommet frem til hvilke behandlingsmetoder som har effekt på hvilke tilstander, og hvilke som ikke har det.

Skrevet

Fordi man på gruppenivå har kommet frem til hvilke behandlingsmetoder som har effekt på hvilke tilstander, og hvilke som ikke har det.

Phø! De driver ikke med noe som helst, de bare tjener penger for å holde på med ingenting.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...