rose23 Skrevet 16. september 2011 Skrevet 16. september 2011 Jeg har grått i to timer. Hulker, er hoven og rød. Tårene renner når jeg skriver dette. Er så desperat, så alene, så kald og liten. Jeg vet hverken ut eller inn. 0 Siter
Gjest det kan funke Skrevet 16. september 2011 Skrevet 16. september 2011 Puster du dypt nok? Mediterer du? Prøvd å drikke et glass kaldt vann? Prøvd å spise? 0 Siter
Gjest Chakana Skrevet 16. september 2011 Skrevet 16. september 2011 Hvis du kjenner noen som kan bli hos deg i kveld, ring dem! Forferdelig å sitte alene når du har det slik. Hadde håpet på at du tok kontakt med legen din i dag... 0 Siter
rose23 Skrevet 16. september 2011 Forfatter Skrevet 16. september 2011 Hvis du kjenner noen som kan bli hos deg i kveld, ring dem! Forferdelig å sitte alene når du har det slik. Hadde håpet på at du tok kontakt med legen din i dag... Jeg var innlagt i går og hjemme igjen noen timer etterpå. Gråter ikke lengre. Brann meg selv med en sigarett og det roet meg visst nok... Lite vits å være innlagt. I samtalen i dag tidlig lyste det ut av legene at de ville ha meg ut fortest mulig. Under samtalen var jeg ganske taus... men de lirket til alle unskyldninger til å få meg ut... På et slikt sted vil jeg ikke være 0 Siter
Gjest Chakana Skrevet 16. september 2011 Skrevet 16. september 2011 Jeg var innlagt i går og hjemme igjen noen timer etterpå. Gråter ikke lengre. Brann meg selv med en sigarett og det roet meg visst nok... Lite vits å være innlagt. I samtalen i dag tidlig lyste det ut av legene at de ville ha meg ut fortest mulig. Under samtalen var jeg ganske taus... men de lirket til alle unskyldninger til å få meg ut... På et slikt sted vil jeg ikke være Merkelig at de ville ha deg ut, virker som de mangler sunn fornuft. De går hjem og spiser fine middager, nyter helgen mens du sitter der alene og har det vondt. Forstår det virkelig ikke. 0 Siter
Gjest Chakana Skrevet 16. september 2011 Skrevet 16. september 2011 Jeg var innlagt i går og hjemme igjen noen timer etterpå. Gråter ikke lengre. Brann meg selv med en sigarett og det roet meg visst nok... Lite vits å være innlagt. I samtalen i dag tidlig lyste det ut av legene at de ville ha meg ut fortest mulig. Under samtalen var jeg ganske taus... men de lirket til alle unskyldninger til å få meg ut... På et slikt sted vil jeg ikke være ''Brann meg selv med en sigarett '' Istedenfor å gjøre det, har du prøvd å holde isbiter i hendene? 0 Siter
Gondor Skrevet 17. september 2011 Skrevet 17. september 2011 Dette skrev du for noen timer siden. Kanskje du ligger og sover og drømmer søtt. Hvis du fremdeles er oppe... vit at det er noen som tenker på deg og vil deg vel. Jeg kjenner meg så godt igjen i følelsene dine. Det er ikke godt å føle sånn. Jeg håper morgendagen din blir lysere. God klem fra 0 Siter
Gjest det kan funke Skrevet 17. september 2011 Skrevet 17. september 2011 Merkelig at de ville ha deg ut, virker som de mangler sunn fornuft. De går hjem og spiser fine middager, nyter helgen mens du sitter der alene og har det vondt. Forstår det virkelig ikke. Fordi man på gruppenivå har kommet frem til hvilke behandlingsmetoder som har effekt på hvilke tilstander, og hvilke som ikke har det. 0 Siter
Gjest Chakana Skrevet 17. september 2011 Skrevet 17. september 2011 Fordi man på gruppenivå har kommet frem til hvilke behandlingsmetoder som har effekt på hvilke tilstander, og hvilke som ikke har det. Phø! De driver ikke med noe som helst, de bare tjener penger for å holde på med ingenting. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.