Gjest Chakana Skrevet 16. september 2011 Skrevet 16. september 2011 Blir en avhengig av det? Søvnen kommer ikke hvis jeg ikke tar dem, får ta dem nå for jeg vil sove nå. Men blir jo ikke trøtt hvis jeg ikke tar dem. 0 Siter
serenity777 Skrevet 17. september 2011 Skrevet 17. september 2011 Man blir ikke avhengig, man får ikke abstinenser. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. september 2011 Skrevet 17. september 2011 Du blir ikke avhengig av quetiapin, og du får heller ikke abstinenser. Derimot vil alle som har brukt "noe" for søvnen over noe tid, få problemer med søvnen i noen netter når de skal lære seg å sove uten medikamentell hjelp. 0 Siter
Gjest Chakana Skrevet 17. september 2011 Skrevet 17. september 2011 Du blir ikke avhengig av quetiapin, og du får heller ikke abstinenser. Derimot vil alle som har brukt "noe" for søvnen over noe tid, få problemer med søvnen i noen netter når de skal lære seg å sove uten medikamentell hjelp. ''sove uten medikamentell hjelp.'' Mener du jeg bør det? Er det feil av meg å ta disse? Blir jeg dårligere av dem? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. september 2011 Skrevet 18. september 2011 ''sove uten medikamentell hjelp.'' Mener du jeg bør det? Er det feil av meg å ta disse? Blir jeg dårligere av dem? Siden du har fått dem av lege og blitt bedre av dem, er det sikkert rett at du tar dem. Du blir i hvert fall ikke verre av dem. 0 Siter
Gjest Chakana Skrevet 18. september 2011 Skrevet 18. september 2011 Siden du har fått dem av lege og blitt bedre av dem, er det sikkert rett at du tar dem. Du blir i hvert fall ikke verre av dem. Ok, Sover veldig lenge da når jeg tar dem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.