Gå til innhold

AA

Anbefalte innlegg

Skrevet

AA møte nr 5. Mye klokt ble sagt. Jeg fikk applaus fordi jeg har klart å holde meg edru i over en måned. Føler meg forvirret. En jente der ville gjerne ha kontakt med meg. Fikk helt hetta. En del av meg har lyst til å fyre opp en real joint. Sikkert ikke det klokeste jeg kan gjøre. Men jeg savner en rus!

Jeg tar medisinene mine. Holder bp i sjakk. Føler at alle sansene holder på å eksplodere. Hvor skal jeg gjøre av meg? Psykiateren min følger meg opp mye tettere nå. Jeg er hos psykologen min hver uke. Skal på fest i morgen Har kjøpt alkoholfri vin. Jeg har allerede sagt i fra om at jeg ikke skal drikke noe alkohol. Det ble tatt veldig godt imot.

Jeg er sint. Jeg er forvirret. Jeg er lei meg selv. Jeg er lykkelig. Jeg er sint. Liker jeg å være klar i toppen?

Skrevet

''Jeg er sint. Jeg er forvirret. Jeg er lei meg selv. Jeg er lykkelig. Jeg er sint. Liker jeg å være klar i toppen?''

Jeg har også lyst til å gratulere deg med at du har holdt deg edru i en måned, selv om jeg ser at du ikke har det så bra akkurat nå. Kanskje kan motivasjonen være at det du nå gjør bedrer situasjonen for dine barn? Det å vokse opp med en alkoholiker er så avgjort ikke noe et barn fortjener.

Ikke gi opp selv om du nå opplever mere vanskelige følelser enn før.

Skrevet

Hei,

Imponerende at du har klart en måned nå. Det står det respekt av. Virkelig!

Godt at du kan nyte de positive virkningene av å være edru selvom du jobber mot suget etter rus og føler deg "utafor".

På Skavlan i går satt det en gruppe mennesker som hadde tatt sin alkoholisme på alvor og sluttet helt. De var åpne, og reflekterte så flott rundt det. Personene var Benny Andersson (ABBA) og hans sønn samt konen til Skargård; en dyktig lege som nå hjelper andre alkoholikere og rusmisbrukere.

Det kan være godt og inspirerende å se at andre har kommet seg igjennom det slik som dere gjør på AA-møtene.

Ønsker deg lykke til på festen i dag :o)

Skrevet

Hei,

Imponerende at du har klart en måned nå. Det står det respekt av. Virkelig!

Godt at du kan nyte de positive virkningene av å være edru selvom du jobber mot suget etter rus og føler deg "utafor".

På Skavlan i går satt det en gruppe mennesker som hadde tatt sin alkoholisme på alvor og sluttet helt. De var åpne, og reflekterte så flott rundt det. Personene var Benny Andersson (ABBA) og hans sønn samt konen til Skargård; en dyktig lege som nå hjelper andre alkoholikere og rusmisbrukere.

Det kan være godt og inspirerende å se at andre har kommet seg igjennom det slik som dere gjør på AA-møtene.

Ønsker deg lykke til på festen i dag :o)

Takk for svar. I dag har jeg ligget under dynen i hele dag og vært deprimert. Jeg kom meg opp for en halvtime siden og har nå begynt å rydde. Jeg skal stelle meg, handle og gå på fest. Barna lager middag selv. Ja, ja. Jeg får akseptere en slik dag. I morgen blir det sikkert bedre.

Skrevet

''Jeg er sint. Jeg er forvirret. Jeg er lei meg selv. Jeg er lykkelig. Jeg er sint. Liker jeg å være klar i toppen?''

Jeg har også lyst til å gratulere deg med at du har holdt deg edru i en måned, selv om jeg ser at du ikke har det så bra akkurat nå. Kanskje kan motivasjonen være at det du nå gjør bedrer situasjonen for dine barn? Det å vokse opp med en alkoholiker er så avgjort ikke noe et barn fortjener.

Ikke gi opp selv om du nå opplever mere vanskelige følelser enn før.

Tusen takk for svar frosken!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...