Gjest Trengte dette også ja Skrevet 17. september 2011 Skrevet 17. september 2011 Det er ikke så mye som sjokkerer meg lenger men ble ganske så forbannet da jeg leser journalnotater psykologen min har skrevet etter samtale med behandlende psykiater. Det har seg slik at jeg har blitt utsatt for overgrep. Men til tross for dette velger jeg å snakke med en mannlig terapeut. Jeg har uttrykt at jeg ønsker en mannlig terapeut. Så leser jeg av journal notatene at psykiateren spør psykologen om psykologen har noen betenkligheter med dette. Det som da er på tapetet er hvor vidt det er muligheter for at jeg kan bli ukritisk (sexuellt) med en mannlig terapeut. Jeg er en person som ikke har de helt store sex-fantasiene. Jeg ser heller ikke helt poenget med å prøve å mane frem noe i en terapisetting. Jeg synes verken sex eller mannlig kjønnsorganer er særlig facinerende så jeg vet ikke helt hva slags storhetstanker den mannlige terapeuten har om seg selv. Hva skal jeg si til dette NHD? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. september 2011 Skrevet 17. september 2011 Du trenger ikke si mer enn det du har sagt allerede. Jeg synes det er dekkende. 0 Siter
Gondor Skrevet 18. september 2011 Skrevet 18. september 2011 Dette er i beste fall latterlig. Og disse menneskene har 7 års utdannelse!! Noe så ekkelt. Som du selv sier; lurer på hva denne mannen egentlig tror om seg selv. 0 Siter
Gjest skjønte ikke den Skrevet 18. september 2011 Skrevet 18. september 2011 Unnskyld, men hva var det psykologen hadde sagt "feil"? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.