Gå til innhold

Tullinger i psyk

Gjest Trengte dette også ja

Anbefalte innlegg

Gjest Trengte dette også ja
Skrevet

Det er ikke så mye som sjokkerer meg lenger men ble ganske så forbannet da jeg leser journalnotater psykologen min har skrevet etter samtale med behandlende psykiater. Det har seg slik at jeg har blitt utsatt for overgrep. Men til tross for dette velger jeg å snakke med en mannlig terapeut. Jeg har uttrykt at jeg ønsker en mannlig terapeut. Så leser jeg av journal notatene at psykiateren spør psykologen om psykologen har noen betenkligheter med dette. Det som da er på tapetet er hvor vidt det er muligheter for at jeg kan bli ukritisk (sexuellt) med en mannlig terapeut. Jeg er en person som ikke har de helt store sex-fantasiene. Jeg ser heller ikke helt poenget med å prøve å mane frem noe i en terapisetting. Jeg synes verken sex eller mannlig kjønnsorganer er særlig facinerende så jeg vet ikke helt hva slags storhetstanker den mannlige terapeuten har om seg selv. Hva skal jeg si til dette NHD?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du trenger ikke si mer enn det du har sagt allerede. Jeg synes det er dekkende.

Skrevet

Dette er i beste fall latterlig. Og disse menneskene har 7 års utdannelse!! Noe så ekkelt. Som du selv sier; lurer på hva denne mannen egentlig tror om seg selv.

Gjest skjønte ikke den
Skrevet

Unnskyld, men hva var det psykologen hadde sagt "feil"?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...