Gå til innhold

Å komme seg ovenpå

Anbefalte innlegg

Gjest pilleguri
Skrevet

Tømte dosettene under et kraftig hysterianfall natt til lørdag og våknet opp med sandpapir i munnen og skikkelig svimmel. Hadde jeg hatt mer piller nå hadde jeg nok slukt dem for å flykte unna dagen og livet. Måtte krype til korset å fotelle hjemmesykepleien at jeg hadde tatt alle medisinene da det var en hel uke til påfyll. Resultatet ble at jeg nå bare for dag for dag :-/ Men det er like greit, siden jeg ikke føler jeg har helt kontroll nå. Nå er det søndag og ukens kjedligste og tristeste dag. Skal for så vidt i et selskap om noen timer. Gruer meg. Må ta meg sammen, smile og prate. Men det er vel en måte å komme seg ovenpå igjen? Gjøre normale ting? Være sosial? Er ikke lett dette livet...

Skrevet

Har du andre måter å takle desperasjon og depresjon på? Ikke smart å tømme i deg hele dosetten i hvert fall. Er det ikke fare for forgiftning?

Det er ikke gøy å være sosial på sånne dager men det kan hjelpe. Tenk på hvor verdifull du er. Hold hodet høyt hevet. Si til deg selv: jeg er et flott menneske som har mye å bidra med.

Fortsatt god søndag!

Gjest pilleguri
Skrevet

Har du andre måter å takle desperasjon og depresjon på? Ikke smart å tømme i deg hele dosetten i hvert fall. Er det ikke fare for forgiftning?

Det er ikke gøy å være sosial på sånne dager men det kan hjelpe. Tenk på hvor verdifull du er. Hold hodet høyt hevet. Si til deg selv: jeg er et flott menneske som har mye å bidra med.

Fortsatt god søndag!

Da er dagen er snart omme, og jeg har "overlevd" to timer i selskap. Gikk egentlig ganske greit... været var nydelig og jeg slo meg sammen med en gjeng unger og ungdommer som spillte fotball i sola på en kunstgressbane. Er lys våken og småpanisk... akk hadde jeg hatt en stor dosett igjen. Men det er vel det å holde ut på konstruktive måter som er kunsten på slike dager. blæææ

Skrevet

Da er dagen er snart omme, og jeg har "overlevd" to timer i selskap. Gikk egentlig ganske greit... været var nydelig og jeg slo meg sammen med en gjeng unger og ungdommer som spillte fotball i sola på en kunstgressbane. Er lys våken og småpanisk... akk hadde jeg hatt en stor dosett igjen. Men det er vel det å holde ut på konstruktive måter som er kunsten på slike dager. blæææ

Håper du får sove godt i natt. Du har vært flink. Vær stolt av deg selv!

Gjest pilleguri
Skrevet

Håper du får sove godt i natt. Du har vært flink. Vær stolt av deg selv!

Takker. Har lest dine innlegg også. Du er flink som greier å holde deg edru. Jeg har slitt med alkoholisme eller et enormt alkoholforbruk over noen år, men jeg har lagt meg mer i den troen at jeg skal greie å drikke kontrollert. Gått ganske greit i praksis... men i teorien burde jeg vel egentlig legge meg på den totalt avholdske linjen. Var innlagt en måned i vinter på et senter, og jeg var så tørst da jeg skulle hjem at jeg drakk på flyplassen da jeg skulle ta flyet hjem! Men det har gått nogenlunde bra etter dette likevel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...