Gjest J, snart 20 Skrevet 18. september 2011 Skrevet 18. september 2011 For 5 uker siden fikk jeg svie ved vannlating og urinen var rosa. Jeg hadde svært vondt i underlivet og i nedre del av magen. Jeg leverte urinprøve hos legen, og den så helt fin ut. De siste fem dagene har jeg hatt de samme magesmertene som sist, og i går begynte jeg å få rosa urin igjen med høye smerter. Det kommer også små blodklumper. Hva kan dette være? 0 Siter
rose23 Skrevet 18. september 2011 Skrevet 18. september 2011 Dette kan være alt fra urinveisinfeksjon og ingenting til kreft. Lever en ny prøve. Om det er urin i blodet skal det mikroskopiske mengder til før det blit tatt opp på labprøver- Jeg har ofte påvist urin i blodet uten at det har skapt noe ekstra bekymring. Er ganske vanlig. 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. september 2011 Skrevet 18. september 2011 Blæresteiner eller nyrestein/grus som er på vei ut? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.