Gjest Grrrrrrr Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Har et barn på nå 12 år. Det blir naturlig at han ser samme filmer som oss. Men jeg synes det er utrolig mye sexprat i noen filmer. Leide The little fockers. Husket bare at det var morsomme filmer, og tenkte at dette skulle handle om de morsomme små barna. Men den handlet kun om sexprat fra de voksne. Leide en film som het Everyday. Har nå sett 10 minutter og det var utrolig mye sexprat på de ti minuttene. Faren jobbet en plass der de skulle lage en film med sex anal, og munnsex. Bestefarne hadde utslett på Glans....ja. Slo av filmen og sa at jeg ikke syntes den passet for barn. Far liker action og eventyr, ser ut som de filmene passer bedre. Jeg liker komedie og drama. Vi så Gutter er gutter sammen. Den var kjempefin. Noen som vil anbefale noen andre fine filmer når man har barn i den alderen? Evt noen filmer man bør advares mot som familiefilm? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Hva med Harry Potter-filmene. Gyldne Kompass. Narnia-filmene. Natt på museet. Labyrinth. Mulig jeg er helt på bærtur for en 12-åring, men det må være mye å velge i som ikke har sex-hentydninger i tittelen hvertfall, noe Little Fockers helt klart har. Det som blir forvirrende er jo at denne filmen faktisk har 7 års aldersgrense, så hvordan skal man da velge trygt.... Fins veldig mye i eventyr- og komedie-sjangeren som appellerer til både voksne og unge ungdommer. Håper dere lykkes bedre neste gang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Keeperen til United. FAntastisk fin feelgood film. En slik en som en skulle ønske aldri tok slutt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Keeperen til United. FAntastisk fin feelgood film. En slik en som en skulle ønske aldri tok slutt. Døh - keeperen til hvem, sa du?! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest andegakk Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Har det vært slettet her? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnolaGay Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Har det vært slettet her? Ser sånn ut ja. Merkelig nok. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Døh - keeperen til hvem, sa du?! *flire* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Ser sånn ut ja. Merkelig nok. Den "vanlige" har blitt slettet, ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Den "Little Fockers" som du nevner har fått PG13 i USA, og det er nok ikke uten grunn. Min 12-åring fikk en bunke DVD'er av meg her forleden uka da han var syk. Titanic, Lawrence of Arabia, West Side Story, Harry Potter, Brødrene Dal, Schindlers Liste og Trolljegerne var i den bunken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 *flire* Et eller annet engelsk lag - tror de hadde røde trøyer? Erresånøye... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnolaGay Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Den "vanlige" har blitt slettet, ja. Ah ja. Jeg fulgte ikke så nøye med, men når du sier det så demrer det. :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miss Foster Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Den "Little Fockers" som du nevner har fått PG13 i USA, og det er nok ikke uten grunn. Min 12-åring fikk en bunke DVD'er av meg her forleden uka da han var syk. Titanic, Lawrence of Arabia, West Side Story, Harry Potter, Brødrene Dal, Schindlers Liste og Trolljegerne var i den bunken. Jepp. Det er skadeligere for barn med sexreplikker enn krig og grusomheter. Skån oss også fra forplantningslæren. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Jepp. Det er skadeligere for barn med sexreplikker enn krig og grusomheter. Skån oss også fra forplantningslæren. Skadelig og skadelig, min 12-åring synes ihvertfall det er skikkelig pinlig med sånn prat når han sitter sammen med oss foreldre. Han gjemmer seg omtrent under sofaen bare noen kysser på film... "Titanic" var faktisk i drøyeste laget sånn sett for ham (!) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Døh - keeperen til hvem, sa du?! Ah...sorry...Liverpool såklart! hahaha, det går mye i Man united her i huset skjønner du :-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Ah...sorry...Liverpool såklart! hahaha, det går mye i Man united her i huset skjønner du :-D Jeg er ikke LFC-fan selv, altså. Det er bare visse ting man må holde fra hverandre ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nitty-gritty Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Siden 90 % av tråden ble slettet, så gikk mitt forslag med i dragsuget. Diary of a Wimpy Kid 1 og 2. Veldig morsom, også for voksne 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Siden 90 % av tråden ble slettet, så gikk mitt forslag med i dragsuget. Diary of a Wimpy Kid 1 og 2. Veldig morsom, også for voksne Hva skjedde egentlig? Tråden var jo ikke særlig utagerende sånn frem til 13-14 tida (da jeg forlot pc'en for å gjøre andre ting)... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grrrrrrrr Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Hva skjedde egentlig? Tråden var jo ikke særlig utagerende sånn frem til 13-14 tida (da jeg forlot pc'en for å gjøre andre ting)... Jeg tipper det var den vanlige Besserwisser som argumenterte tråden i hjel?? Eller kanskje det skjedde noe annet vi gikk glipp av. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Jeg tipper det var den vanlige Besserwisser som argumenterte tråden i hjel?? Eller kanskje det skjedde noe annet vi gikk glipp av. Etter min oppfatning var det trådstarter som nektet plent å se hva Sør prøvde å forklare. For en gangs skyld var jeg enig med Sør. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grrrrrrrr Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Etter min oppfatning var det trådstarter som nektet plent å se hva Sør prøvde å forklare. For en gangs skyld var jeg enig med Sør. Jeg er trådstarter;) Jeg var ute av diskusjonen lenge før den ble slettet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.