Gå til innhold

Upassende familiefilmer - sexprat

Gjest Grrrrrrr

Anbefalte innlegg

Etter min oppfatning var det trådstarter som nektet plent å se hva Sør prøvde å forklare. For en gangs skyld var jeg enig med Sør.

Problemet med Sør er at noen alltid er enig med han for en gang skyld. Men han er ganske så Besserwisser i de fleste diskusjonene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Problemet med Sør er at noen alltid er enig med han for en gang skyld. Men han er ganske så Besserwisser i de fleste diskusjonene.

Hvis det ikke var deg han diskuterte med så var det en annen som ikke ville gå med på at tittelen, "Little F*ckers" hadde flere betydninger.

Jeg pleier ikke å være enig med Sør, bare så det er sagt, jeg deltok heller ikke i tråden. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde egentlig? Tråden var jo ikke særlig utagerende sånn frem til 13-14 tida (da jeg forlot pc'en for å gjøre andre ting)...

Siden jeg blir diskutert her: Jeg skrev overhodet ikke noe spesielt eller slemt i tråden.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Hva skjedde egentlig? Tråden var jo ikke særlig utagerende sånn frem til 13-14 tida (da jeg forlot pc'en for å gjøre andre ting)...

''Hva skjedde egentlig? Tråden var jo ikke særlig utagerende sånn frem til 13-14 tida''

Men det ble den etterpå. Det var en som ødela tråden ved å fremstille trådstarer nærmest som dum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg blir diskutert her: Jeg skrev overhodet ikke noe spesielt eller slemt i tråden.

Med vennlig hilsen

Jeg var den som diskuterte med deg. Og som vanlig var du både spydig og nedlatende. Dette ble påpekt av noen andre enn meg og jeg skrev til vedkommende noe i tråd med at det er da slettes ikke uvanlig fra deg og lite å bry seg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det ikke var deg han diskuterte med så var det en annen som ikke ville gå med på at tittelen, "Little F*ckers" hadde flere betydninger.

Jeg pleier ikke å være enig med Sør, bare så det er sagt, jeg deltok heller ikke i tråden. :o)

Jeg påpekte til gangs ovenfor Sør at "Little F*ckers" kunne ha flere betydninger. I sær fordi dette i denne filmen er et familienavn, filmen er en komedie og den har 7-års grense.

Jeg mente derfor at trådstarter ikke bare pga tittelen burde se at denne filmen inneholder mye sexrelatert humor. Det var ikke Sør enig i. Han har nemlig eminente engelskkunnskaper og mente at familienavnet i høyeste grad skulle tilsi dette. Det måtte enhver idiot (ikke hans ord, men klare betydning) eller enhver med noe engelskkunnskaper forstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg påpekte til gangs ovenfor Sør at "Little F*ckers" kunne ha flere betydninger. I sær fordi dette i denne filmen er et familienavn, filmen er en komedie og den har 7-års grense.

Jeg mente derfor at trådstarter ikke bare pga tittelen burde se at denne filmen inneholder mye sexrelatert humor. Det var ikke Sør enig i. Han har nemlig eminente engelskkunnskaper og mente at familienavnet i høyeste grad skulle tilsi dette. Det måtte enhver idiot (ikke hans ord, men klare betydning) eller enhver med noe engelskkunnskaper forstå.

Akkurat dette ble påpekt av en drøss personer, i tillegg til at jeg også påpekte at en film med "f*cker" i tittelen åpenbart vil ha slik "humor". Hvilket den også har. Åpenbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bare Sør og jeg som f*cka det litt til, både i form av at vi ødela hele tråden (beklager til trådstarter) og at vi dro det hele litt langt :)

Med deg sagt. F*ck you Sør ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat dette ble påpekt av en drøss personer, i tillegg til at jeg også påpekte at en film med "f*cker" i tittelen åpenbart vil ha slik "humor". Hvilket den også har. Åpenbart.

Oi der var det mye åpenbart du. Trengs sikkert for å overbevise deg selv hehe. Jeg har ikke tenkt til å f*cke til denne tråden på nytt - så goodbye, auf wiedersehn, au revoir, farewell, prekæs, på gjensyn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bare Sør og jeg som f*cka det litt til, både i form av at vi ødela hele tråden (beklager til trådstarter) og at vi dro det hele litt langt :)

Med deg sagt. F*ck you Sør ;)

Jeg heiet på deg :) Og trordde ærlig talt at tråden ble slettet grunnet Sør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heiet på deg :) Og trordde ærlig talt at tråden ble slettet grunnet Sør.

Så kult at du heiet på meg :) Jeg prøvde jo å få Sørbassen til å forstå at ting her ikke var så selvfølgelig/åpenbart som han ville ha det til. Da hadde jo ikke du leid den filmen:) Men han syntes at våre engelskkunnskaper var dårlige tror jeg hehe. Hvorfor det ble slettet vet jeg egentlig ikke. Men jeg tar selvkritikk på at jeg skrulla til tråden din da, beklager det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B_E_S_S_E_R_W_I_S_S_E_R!!!

''En bedreviter, eller på tysk Besserwisser, er en person som fremstår som en som vet alt så meget bedre enn alle andre. Bedreviter brukes ofte i nedsettende betydning om personer som tror de selv vet best. Bedreviten kan på norsk også betegnes med det tyske Besserwissen eller besserwisseri.''

Så lenge noen synes det ser ut som en familiefilm så er det ikke åpenbart.

http://stickerfaq.blogspot.com/2010/12/little-fockers-box-office-sticker.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

B_E_S_S_E_R_W_I_S_S_E_R!!!

''En bedreviter, eller på tysk Besserwisser, er en person som fremstår som en som vet alt så meget bedre enn alle andre. Bedreviter brukes ofte i nedsettende betydning om personer som tror de selv vet best. Bedreviten kan på norsk også betegnes med det tyske Besserwissen eller besserwisseri.''

Så lenge noen synes det ser ut som en familiefilm så er det ikke åpenbart.

http://stickerfaq.blogspot.com/2010/12/little-fockers-box-office-sticker.html

Du kan skrive opp, ned og sidelengs, men fakta er jo at du klaget over at innholdet faktisk ER akkurat slik jeg påpekte at det kom til å være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan skrive opp, ned og sidelengs, men fakta er jo at du klaget over at innholdet faktisk ER akkurat slik jeg påpekte at det kom til å være.

Besserwisser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...