Gjest ambrose Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Har ei jente som klør veldig i hodebunnen og har gjort det en stund. Er ikke lus og flass, hun vasker håret ca 2-3 ganger i uka, og hun bruker også Head&Shoulders uten hell. Håper noen har råd 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winda Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Kan du se noe form for utslett i hodebunnen på henne? Tenker eksem, evt. psoriasis? Kanskje ta en tur til legen og få henvisning til hudlege? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Jenta vår har brukt Sebamed shampoo mot kløe og det har funket litt i alle fall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nitty-gritty Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Spiser hun omega 3? Det har hjulpet her i huset, merkelig nok, men jeg har ikke sett relevant forskning. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Det er 2 typer shampoo som har gitt meg kløe og eksem. Den ene er timotei, som jeg ikke tror finnes mer. (Jeg brukte det fordi jeg ville så gjerne ligne på hun blonde jenta i blomsterengen i reklamen... ;-)) og den andre er head & shoulders. Fryktelige greier - Kunne likegodt vasket håret i zalo! Nei, bruk skikkelig shampoo, da er mye gjort. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helmi Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Jeg er selv plaget med kløende hodebunn, og jeg tror at Head&Shoulders er det siste jeg ville brukt. Er ikke de skrekkelig sterke saker? Min løsning har vært shampoo for ømfintlig hodebunn, kjøpt hos frisøren. Og apotekene har jo også gode produkter med tanke på hudproblemer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Yngste gutten min får kløe i hodebunnen hvis ha bruker shampoo med parfyme. Han bruker neutral shampoo og da går det bra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hccoh Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Prøv Fungoral shampo, eller en sjampo for sensitiv hodebunn. H&S kan være ganske sterkt for noen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ssi Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Spør frisøren. Frisørshampoo er dyrt, men jeg har vanligvis ei flaske i over ett år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Min mann har ekstremt ømfintlig hodebunn og sverger til Sebamed shampo. Alt annet gjør at han klør aldeles desperat i hodebunnen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 KMS har i allefall tidligere hatt en spesialshampo for ømfintlig hodebunn. Har fungert for alle som har klødd i hodebunnen i min omgangskrets. Hvis du først kjøper dyr shampo til datteren din, så kan det være lurt samtidig å vise henne hvor lite man trenger å bruke pr hårvask. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Vasker hun håret selv? I så fall ville jeg sjekket om hun får skylt ut alt... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferskenblomst Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Kutt ut H&S med en gang, og kjøp en shampo for sensitiv hud. Jeg brukte også H&S og klødde ekstremt i hodebunnen. Det sluttet da jeg byttet shampo. Bruker jeg H&S mer enn to ganger etter hverandre begynner jeg å klø igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Det er 2 typer shampoo som har gitt meg kløe og eksem. Den ene er timotei, som jeg ikke tror finnes mer. (Jeg brukte det fordi jeg ville så gjerne ligne på hun blonde jenta i blomsterengen i reklamen... ;-)) og den andre er head & shoulders. Fryktelige greier - Kunne likegodt vasket håret i zalo! Nei, bruk skikkelig shampoo, da er mye gjort. Timotei shampo - - Så mild at du må vaske håret så ofte du kan... :-) mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammamamma Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Hei, Har fått råd om å bruke Lactacyd såpe som du får kjøpt på apoteket til hårvask. Den inneholder visst middel som tar bakterier. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ambrose Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Hei, Har fått råd om å bruke Lactacyd såpe som du får kjøpt på apoteket til hårvask. Den inneholder visst middel som tar bakterier. Lykke til! Har skrevet opp alle produktene vi har blitt anbefalt i denne tråden og har startet med utprøvning. Er godt å ha andre mødre å spørre 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.