Gå til innhold

Fra barnemunn - om MR

jubalong70

Anbefalte innlegg

Innkallingen til MR har kommet. Jeg spurte vår mellomste, som har hatt flere MR undersøkelser, om det var noe jeg burde vite om MR.

"Ja, det er tre ting du må vite, mamma. Det første er at det er kjedelig. Det andre - at det er kjedelig. Og det tredje - at det er kjempekjedelig."

Så, da vet jeg at jeg skal kjede meg litt på søndag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

-og det bråker så man ikke får til å høre på lydboka man har tatt med, ifølge min jente...

Ja bråke vet jeg det gjør. Satt sammen med mellomsta ved hennes undersøkelser. Huff...

Får tro det går så raskt som mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja bråke vet jeg det gjør. Satt sammen med mellomsta ved hennes undersøkelser. Huff...

Får tro det går så raskt som mulig :)

men, er du fremdeles skikkelig dårlig altså?

håper de finner ut hva som er feil og får reparert deg rimelig kjapt da .

Lykke til på MR ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men, er du fremdeles skikkelig dårlig altså?

håper de finner ut hva som er feil og får reparert deg rimelig kjapt da .

Lykke til på MR ihvertfall.

Jeg er bedre enn jeg var, men fremdeles veldig svimmel og slapp :(

Jeg håper også jeg snart blir frisk, og/eller at man finner ut hva som er skyld i dette :(

Takk for omtanken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På søndag?

Velvel - lykke til, det kunne vært verre ulemper enn litt kjedsomhet ;-) Håper de finner utav det.

Ja, antar de har litt for lange køer, så de prøver å få unna noen i løpet av helga. Helt greit for meg :)

Ellers håper også jeg på svar snart. Og du har rett, kjedsomhet er en liten pris å betale :)

Man kan si jeg er rimelig oppdatert på The Bachelorette nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...