jubalong70 Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Innkallingen til MR har kommet. Jeg spurte vår mellomste, som har hatt flere MR undersøkelser, om det var noe jeg burde vite om MR. "Ja, det er tre ting du må vite, mamma. Det første er at det er kjedelig. Det andre - at det er kjedelig. Og det tredje - at det er kjempekjedelig." Så, da vet jeg at jeg skal kjede meg litt på søndag 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 -og det bråker så man ikke får til å høre på lydboka man har tatt med, ifølge min jente... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 -og det bråker så man ikke får til å høre på lydboka man har tatt med, ifølge min jente... Ja bråke vet jeg det gjør. Satt sammen med mellomsta ved hennes undersøkelser. Huff... Får tro det går så raskt som mulig 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletida Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Herlig! ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Ja bråke vet jeg det gjør. Satt sammen med mellomsta ved hennes undersøkelser. Huff... Får tro det går så raskt som mulig men, er du fremdeles skikkelig dårlig altså? håper de finner ut hva som er feil og får reparert deg rimelig kjapt da . Lykke til på MR ihvertfall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 På søndag? Velvel - lykke til, det kunne vært verre ulemper enn litt kjedsomhet ;-) Håper de finner utav det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 20. september 2011 Forfatter Del Skrevet 20. september 2011 men, er du fremdeles skikkelig dårlig altså? håper de finner ut hva som er feil og får reparert deg rimelig kjapt da . Lykke til på MR ihvertfall. Jeg er bedre enn jeg var, men fremdeles veldig svimmel og slapp Jeg håper også jeg snart blir frisk, og/eller at man finner ut hva som er skyld i dette Takk for omtanken 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 20. september 2011 Forfatter Del Skrevet 20. september 2011 På søndag? Velvel - lykke til, det kunne vært verre ulemper enn litt kjedsomhet ;-) Håper de finner utav det. Ja, antar de har litt for lange køer, så de prøver å få unna noen i løpet av helga. Helt greit for meg Ellers håper også jeg på svar snart. Og du har rett, kjedsomhet er en liten pris å betale Man kan si jeg er rimelig oppdatert på The Bachelorette nå 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ambrose Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.