Gå til innhold

Hva er dette?

Gjest lei og oppgitt

Anbefalte innlegg

Gjest lei og oppgitt
Skrevet

Jeg har jo en psykisk sykdom, men i tillegg har jeg vært fysisk syk i over en måned nå. Voldsom kvalme, veldig sliten, dårlig matlyst og går ned i vekt. Jeg kaster opp innimellom og har diare. Hva er dette?

Jeg var hos legen da jeg begynte og slite med dette. Ble da bedt om å ta gaviscon. Syntes den hjalp litt i begynnelsen, men nå er jeg dårlig hele tiden. Drakk litt vann i natt og ble kjempekvalm og fikk ikke sove etterpå.

Jeg er redd for at legen avfeier dette som noe psykisk, men det kan det da umulig være?

Skrevet

''Voldsom kvalme, veldig sliten, dårlig matlyst og går ned i vekt. Jeg kaster opp innimellom og har diare. Hva er dette?''

Det kan være fysisk så be legen sjekke deg skikkelig, det kan også være psykisk. For noen år tilbake hadde jeg det som du beskriver her, det var grusomt for jeg var så dårlig og alle sa det var psykisk. Trodde virkelig jeg skulle dø og har aldri vært så tynn før, lå slik i et år før jeg fikk hjelp.

Så vær snill med deg selv, søk hjelp! Håper de tar deg på alvor, for med rett hjelp slipper du å ha det slik. Lykke til :)

Skrevet

dette høres ikke bra ut! kom deg til legen straks og be om rekv. til spessialist!

Gjest et forslag fra meg...
Skrevet

Cøliaki? Kan også gi seg utslag på psyken pga b-vitaminmangel...

Gjest lei og oppgitt
Skrevet

Cøliaki? Kan også gi seg utslag på psyken pga b-vitaminmangel...

Skulle ikke dette ha gitt symptomer før 40 års alder?

Gjest lei og oppgitt
Skrevet

dette høres ikke bra ut! kom deg til legen straks og be om rekv. til spessialist!

Jeg må virkelig ta meg sammen for å komme meg til en lege nå. Skal ringe i morgen så får vi se. Noe må gjøres ihvertfall.

Gjest lei og oppgitt
Skrevet

''Voldsom kvalme, veldig sliten, dårlig matlyst og går ned i vekt. Jeg kaster opp innimellom og har diare. Hva er dette?''