Gjest sunn frokost Skrevet 21. september 2011 Skrevet 21. september 2011 Kan utslettet komme i oppstartsperioden dvs 50 mg eller er det vanligvis utslettet _kan_ komme når man kommer opp i større doser? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. september 2011 Skrevet 21. september 2011 Vanligvis er det slik at _dersom_ det kommer, så kommer det i opptrappingsperioden. 0 Siter
Gjest sunn frokost Skrevet 21. september 2011 Skrevet 21. september 2011 Vanligvis er det slik at _dersom_ det kommer, så kommer det i opptrappingsperioden. Hva skal jeg gjøre _hvis_ jeg får utslett? Må jeg kontakte lege eller psykiater umiddelbart? Betyr litt for meg å få svar på dette da jeg skal trappe opp til 50 mg nå. :-) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. september 2011 Skrevet 21. september 2011 Hva skal jeg gjøre _hvis_ jeg får utslett? Må jeg kontakte lege eller psykiater umiddelbart? Betyr litt for meg å få svar på dette da jeg skal trappe opp til 50 mg nå. :-) En skal bruke sitt sunne vett. Får en noen små prikker her og der, ser en det an til neste legetime. Får en større områder med uslett som ser alvorlige ut, ringer en legen. Får en et svært utslett over hele kroppen, hvor en føler seg ekstremt syk, og store deler av huden faller av, ringer en 113. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.