Gå til innhold

NHD- Om utslett av Lamictal

Anbefalte innlegg

Gjest sunn frokost
Skrevet

Kan utslettet komme i oppstartsperioden dvs 50 mg eller er det vanligvis utslettet _kan_ komme når man kommer opp i større doser?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Vanligvis er det slik at _dersom_ det kommer, så kommer det i opptrappingsperioden.

Gjest sunn frokost
Skrevet

Vanligvis er det slik at _dersom_ det kommer, så kommer det i opptrappingsperioden.

Hva skal jeg gjøre _hvis_ jeg får utslett? Må jeg kontakte lege eller psykiater umiddelbart?

Betyr litt for meg å få svar på dette da jeg skal trappe opp til 50 mg nå.

:-)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hva skal jeg gjøre _hvis_ jeg får utslett? Må jeg kontakte lege eller psykiater umiddelbart?

Betyr litt for meg å få svar på dette da jeg skal trappe opp til 50 mg nå.

:-)

En skal bruke sitt sunne vett.

Får en noen små prikker her og der, ser en det an til neste legetime.

Får en større områder med uslett som ser alvorlige ut, ringer en legen.

Får en et svært utslett over hele kroppen, hvor en føler seg ekstremt syk, og store deler av huden faller av, ringer en 113.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...