Gå til innhold

Offentlig grafisng i folks truser

Anbefalte innlegg

Gjest Nord og ned.
Skrevet

http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/krim/stortingspolitiker-kjoepte-sex-i-riga-3591400.html

Utrolig å tenke seg at det inntill for bare få år siden var en privatsak når voksne samtykkende mennesker knullet, mens det nå i aller høyeste grad har blitt et offentlig anliggende, med store konsekvenser for de involverte grunnet en blodtørstig presse.

Er det Iran og/eller Saudi-arabia som har vært forbilde for denne vanvittige moralloven

• Svar 105
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

29

• laban

5

• Mrs. Wallace

5

• EnolaGay

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Men han KJØPTE sex. Det er noe helt annet enn dagligdags utukt med nabokona. ;0)

Skrevet

Men han KJØPTE sex. Det er noe helt annet enn dagligdags utukt med nabokona. ;0)

Det er jo også brudd på norsk lov, vedtatt demokratisk av Stortinget.

At det er "noen" fra Frp overrasker meg ikke, siden de er så opptatt av "lov og orden", men det gjelder visst bare for alle andre.

Med vennlig hilsen

Gjest Nord og ned.
Skrevet

''Men han KJØPTE sex.''

Om folk kjøper massasje av ryggen, føttene, skuldrene eller kødden er noe verken myndigheter eller pressen burde ha en døytr med å blande seg inn i.

Og det hadde de da heller ikke før inntill et par år siden. En slik reportasje som den på TV2 vile ikke engang vært tenkelig i drømme i de liberale og tolerante 70 og 80 åra.

Gjest Nord og ned.
Skrevet

At det er "noen" fra Frp overrasker meg ikke, siden de er så opptatt av "lov og orden", men det gjelder visst bare for alle andre.

Med vennlig hilsen

''vedtatt demokratisk av Stortinget.''

Latterlig fra deg som vanlig. Da vi hadde forbud mot homofili inntill 1972 var det også demokratisk vedatt, og dermed noe som burde respekteres og ikke motarbeides?

Du trenger ikke svare, da du i grunn alt har gjort det.

Skrevet

Med vennlig hilsen

Skal tro om Siv Jensen er "dypt rystet og sjokkert nå"? Jeg har nesten til gode å se en oppegående FRPer. Det nærmeste jeg kommer er en som hadde gjesteforelesning på et fag jeg tok. Tror han er blitt fylkesmann, forresten.

Skrevet

''Men han KJØPTE sex.''

Om folk kjøper massasje av ryggen, føttene, skuldrene eller kødden er noe verken myndigheter eller pressen burde ha en døytr med å blande seg inn i.

Og det hadde de da heller ikke før inntill et par år siden. En slik reportasje som den på TV2 vile ikke engang vært tenkelig i drømme i de liberale og tolerante 70 og 80 åra.

''Og det hadde de da heller ikke før inntill et par år siden. En slik reportasje som den på TV2 vile ikke engang vært tenkelig i drømme i de liberale og tolerante 70 og 80 åra.''

Den saken der tror jeg hadde blitt slått stort opp når som helst. I tillegg var det altså en tur med medlemmer av ungdomsorganisasjonen til partiet...

Gjest Nord og ned.
Skrevet

''Og det hadde de da heller ikke før inntill et par år siden. En slik reportasje som den på TV2 vile ikke engang vært tenkelig i drømme i de liberale og tolerante 70 og 80 åra.''

Den saken der tror jeg hadde blitt slått stort opp når som helst. I tillegg var det altså en tur med medlemmer av ungdomsorganisasjonen til partiet...

''Den saken der tror jeg hadde blitt slått stort opp når som helst.''

Tøys og tull, og aldri i livet. Folks sexliv ble aldri nevnt, uansett hva akersgatas folk visste og ikke visste. Mange derfra både var (og sikkert er) horekunder de også som folk fra alle andre yrker.

Norsk og mye av europeisk presse hadde tradisjoner for at grensen går ved trusekanten på en helt annen måte enn pressen i e.g.USA.

Men dette har sklidd totalt ut, og etter innføringen av denne vanvittige moralloven er tydligvis alle barrierer brutt.

Gjest freppedama
Skrevet

Helt enig. Direkte latterlig med denne dyneløftingen sosialistene elsker å holde på med.

Gjest freppedama
Skrevet

Det burde være en privatsak!

Skrevet

Synes du alle lovbrudd burde være en privatsak, eller bare sexkjøp?

Skrevet

Helt enig. Direkte latterlig med denne dyneløftingen sosialistene elsker å holde på med.

Jeg regner med at du er ironisk, eller synes du det er OK at norsk lov brytes av folk på Stortinget, bare fordi de er medlem av Frp?

Gjest freppedama
Skrevet

Med vennlig hilsen

Tullete lover som skal "beskytte" mot handlinger hvor det ikke finnes noe offer er det en fornøyelse å bryte.

Skrevet

Er det en privatsak å bryte loven? Burde det være opp til hver enkelt om man vil bryte loven eller ikke?

Skrevet

''Det burde være en privatsak!''

Du vil vel også at det skal gjelde voldtekt (I Skottland pleide det være lov å voldta konenn sin), vold innenfor husets 4 vegger, og en hel rekke andre lovbrudd?

Gjest freppedama
Skrevet

Jeg regner med at du er ironisk, eller synes du det er OK at norsk lov brytes av folk på Stortinget, bare fordi de er medlem av Frp?

Jeg syntes dette er en idiotisk lov som alle burde bryte.

Gjest Nord og ned.
Skrevet

Grunnen er vel at han bryter loven.

Vi snakker om en småforbrytelse( burde vært skrevet med "") som gir et forenklet forelegg, men hvor stigmatiseringen og de sosiale konsekvensene fort kan bli enorme. Der vet mediene godt, men velger å misbruke sin makt ad mass.

Skrevet

Tullete lover som skal "beskytte" mot handlinger hvor det ikke finnes noe offer er det en fornøyelse å bryte.

''Tullete lover som skal "beskytte" mot handlinger hvor det ikke finnes noe offer er det en fornøyelse å bryte.''

Du mener han er så dum at han kjøpte sex av Oppblåsbare Barbara?

Hadde det vært et annet parti enn Frp så ville jeg ikke trodd deg!

Gjest Nord og ned.
Skrevet

''Det burde være en privatsak!''

Du vil vel også at det skal gjelde voldtekt (I Skottland pleide det være lov å voldta konenn sin), vold innenfor husets 4 vegger, og en hel rekke andre lovbrudd?

Da vi hadde forbud mot homofili inntill 1972 var det også demokratisk vedatt, og dermed noe som burde respekteres og ikke motarbeides?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...