Gå til innhold

Offentlig grafisng i folks truser

Anbefalte innlegg

Gjest Nord og ned.

Jeg regner med at du er ironisk, eller synes du det er OK at norsk lov brytes av folk på Stortinget, bare fordi de er medlem av Frp?

Da vi hadde forbud mot homofili inntill 1972 var det også demokratisk vedatt, og dermed noe som burde respekteres og ikke motarbeides?

Fortsetter under...

• Svar 105
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

29

• laban

5

• Mrs. Wallace

5

• EnolaGay

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest freppedama

''Det burde være en privatsak!''

Du vil vel også at det skal gjelde voldtekt (I Skottland pleide det være lov å voldta konenn sin), vold innenfor husets 4 vegger, og en hel rekke andre lovbrudd?

Du er en idiot hvis du sammenligner voldtekt med frivillig sex. Men jeg regner med at du også ville applaudert straff for homofilt samliv hvis vi skrev 1971 i dag.

Gjest Nord og ned.

Ja, det sier vel noe om din holdning til dine medmennesker.

Hva med lov om voldtekt? Synes du alle burde bryte den også? Kanskje det er OK å bryte den hvis man kjenner offeret?

Da vi hadde forbud mot homofili inntill 1972 var det også demokratisk vedatt, og dermed noe som burde respekteres og ikke motarbeides?

Tullete lover som skal "beskytte" mot handlinger hvor det ikke finnes noe offer er det en fornøyelse å bryte.

Jeg vet ikke om jeg er tilhenger av sexkjøpsloven. Jeg er opptatt av hva som hva som er best for de prostituerte. De gamle grisene driter jeg i. Men jeg kan ikke nok om saken til at jeg har tatt et standpunkt.

Men saken her er at det er brudd på norsk lov!

Gjest freppedama

Ja, det sier vel noe om din holdning til dine medmennesker.

Hva med lov om voldtekt? Synes du alle burde bryte den også? Kanskje det er OK å bryte den hvis man kjenner offeret?

Det at du klarer å sammenligne frivillig sex mellom voksne personer med voldtekt sier igrunnen mest om deg.

Annonse

Du er en idiot hvis du sammenligner voldtekt med frivillig sex. Men jeg regner med at du også ville applaudert straff for homofilt samliv hvis vi skrev 1971 i dag.

''Du er en idiot hvis du sammenligner voldtekt med frivillig sex. Men jeg regner med at du også ville applaudert straff for homofilt samliv hvis vi skrev 1971 i dag.''

Du er en idiot hvis du sammenligner kjøp av sex med homofili mellom to voksne likestilte mennesker.

DNF av 1948 begynte på jobben for å oppheve denne loven allerede på 50 tallet - det tok noen-og-tjue-år før det skjedde, men det betyr at interesseorganisasjoner kan ha makt til å endre lovene våre.

Jeg antar at hvis horekunder og deres sympatisører organiserer seg, så er det sikkert en mulighet for dere også.

Det at du klarer å sammenligne frivillig sex mellom voksne personer med voldtekt sier igrunnen mest om deg.

''Det at du klarer å sammenligne frivillig sex mellom voksne personer med voldtekt sier igrunnen mest om deg.''

Det at du sammenligner frivillig sex med kjøp av sex sier igrunnen mest om deg.

Annonse

Så lenge noe skjer frivillig mellom voksne personer uten at det går ut over noen er ingen forbrytelse skjedd.

Hvem sier at det ikke går ut over noen?

Å ha kvinner som handelsvare tilsier at det går ut over ikke bare henne, men kvinner generelt i samfunnet, fordi kvinner blir nettopp sett på som handelsvarer.

Gjest freppedama

''Det at du klarer å sammenligne frivillig sex mellom voksne personer med voldtekt sier igrunnen mest om deg.''

Det at du sammenligner frivillig sex med kjøp av sex sier igrunnen mest om deg.

Sexarbeid er en jobb som alle andre jobber.

Gjest freppedama

Hvem sier at det ikke går ut over noen?

Å ha kvinner som handelsvare tilsier at det går ut over ikke bare henne, men kvinner generelt i samfunnet, fordi kvinner blir nettopp sett på som handelsvarer.

Venstrevridd propaganda.

Gjest Nord og ned.

DNF av 1948 begynte på jobben for å oppheve denne loven allerede på 50 tallet - det tok noen-og-tjue-år før det skjedde, men det betyr at interesseorganisasjoner kan ha makt til å endre lovene våre.

Jeg antar at hvis horekunder og deres sympatisører organiserer seg, så er det sikkert en mulighet for dere også.

''Jeg antar at hvis horekunder og deres sympatisører organiserer seg, så er det sikkert en mulighet for dere også''

Neppe. landet hadde rundt 30 år med liberal personlig frihet fra man ble kvitt kristenfokets mørke åk, til femisnistene kom og tok deres plass med samme stinkende moral og pekefinger. I dag er denne lobbyen for sterk for noen motkraft.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...