Gå til innhold

Offentlig grafisng i folks truser

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 105
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

29

• laban

5

• Mrs. Wallace

5

• EnolaGay

2

Mest aktive i denne tråden

Venstrevridd propaganda.

Kan du forklare hva det er som er "venstre" med det?

Det er jo egentlig fint at du synes venstresiden fronter god menneskelig behandling, og jeg antar du derfor innrømmer at høyresiden heller heller til misbruk av mennesker, eller?

Det er jo egentlig fint at du synes venstresiden fronter god menneskelig behandling, og jeg antar du derfor innrømmer at høyresiden heller heller til misbruk av mennesker, eller?

Lol!

Lol!

Det er egentlig morsomt at så snart man fronter Menneskerettigheter, Likestiling, humanistiske verdier, og "alt det fine som vårt samfunn har", så hyler de om "sosialister" og "kommunister" og "venstrevridd".

Sannheten er at forskjellen mellom dem og folk som Mullah Krekar er foruroligende liten. Han synes sikkert også det er OK å behandle kvinner som handelsvare.

Med vennlig hilsen

Annonse

Gjest freppedama

Jeg vet ikke om jeg er tilhenger av sexkjøpsloven. Jeg er opptatt av hva som hva som er best for de prostituerte. De gamle grisene driter jeg i. Men jeg kan ikke nok om saken til at jeg har tatt et standpunkt.

Men saken her er at det er brudd på norsk lov!

''Jeg er opptatt av hva som hva som er best for de prostituerte.''

PRO-sentret mener at loven mot sexkjøp ikke har hjulpet prostituerte i det hele tatt.

http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/-sexkjoepsloven-hjelper-ikke-de-prostituerte-3475642.html

Denne tragiske og kjønnsdiskriminerende "rødstrømpeloven" blir mer og mer tragikomisk etter hvert som tiden går.

Vi snakker om en småforbrytelse( burde vært skrevet med "") som gir et forenklet forelegg, men hvor stigmatiseringen og de sosiale konsekvensene fort kan bli enorme. Der vet mediene godt, men velger å misbruke sin makt ad mass.

Spørsmålet er vel hvorfor han absolutt må kjøpe sex, når konsekvensene kan være så alvorlige.

''Jeg er opptatt av hva som hva som er best for de prostituerte.''

PRO-sentret mener at loven mot sexkjøp ikke har hjulpet prostituerte i det hele tatt.

http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/-sexkjoepsloven-hjelper-ikke-de-prostituerte-3475642.html

Denne tragiske og kjønnsdiskriminerende "rødstrømpeloven" blir mer og mer tragikomisk etter hvert som tiden går.

Det er fremdeles en forbrytelse, selv om du påstod det ikke er det.

Og det er ekstra alvorlig når noen fra Stortinget bryter loven.

Gjest freppedama

Syntes ikke dette er "god" menneskelig behandling. Enhver bør ha rett til selv å velge hvordan en vil leve sitt eget liv. Men dere sosialist-krapyl elsker å detaljstyre andre. Helvetes pakk!

Vanskelig det, så lenge det er "ulovlig".

Hvis det hadde vært lovlig?

Mener du seriøst at NAV skulle ha kuttet dagpenger til alle som ikke vil "trekke på gata"?

Husk, du skrev jo at "Sexarbeid er en jobb som alle andre jobber.", så da er vel det konklusjonen din?

Eller tenkte du ikke så langt?

Annonse

Gjest freppedama

''Du er en idiot hvis du sammenligner voldtekt med frivillig sex. Men jeg regner med at du også ville applaudert straff for homofilt samliv hvis vi skrev 1971 i dag.''

Du er en idiot hvis du sammenligner kjøp av sex med homofili mellom to voksne likestilte mennesker.

Nei, det er jeg ikke. Er det frivillig er det frivillig. Bruk heller tid og ressurser på menneskehandel og halliker.

Syntes ikke dette er "god" menneskelig behandling. Enhver bør ha rett til selv å velge hvordan en vil leve sitt eget liv. Men dere sosialist-krapyl elsker å detaljstyre andre. Helvetes pakk!

''Syntes ikke dette er "god" menneskelig behandling. Enhver bør ha rett til selv å velge hvordan en vil leve sitt eget liv. Men dere sosialist-krapyl elsker å detaljstyre andre. Helvetes pakk!''

Enhver har rett til det, men her går det ut over andre.

For øvrig, er det ikke du som vil detaljstyre hvordan kvinner får lov til å kle seg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...