nickname2 Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 ''Dessverre har han ikke epost, så hverken jeg eller skolen kan kontakte han på den måten. '' På vår skole fungerer det slik at foreldrene har et selvstendig ansvar for å skaffe seg informasjon. Elevene får EN ukeplan på papir, og den skal ligge i sekken. Planene legges også ut på Fronter, og der har alle foreldre fått brukernavn og passord så vi kan gå inn og se. Dermed er det opp til oss selv. Skolen sender ikke ut ekstra planer på papir, og de sender ikke på mail heller. ''Barna er så store nå at de begynner å forstå at pappaen har sine svakheter, de vet at han sliter med endel ting, og de tilgir svært mye. Likevel er nok spesielt den yngste noenganger sint på meg på hvordan jeg møter han. De er også sint fordi jeg har ny kjæreste og oppfører seg ikke alltid så bra mot han. Her har jeg en jobb å gjøre. '' Kan det være sånn at de er 100 prosent trygge på deg, og derfor tør å "ta ut" såre sinte følelser med deg, mens de ikke tør det overfor pappaen? ''Tror du familievernkontoret kan hjelpe barna med sine såre følelser? '' I vår kommune drev helsesøster og psykiatrisk sykepleier med oppfølgende arbeid rundt barn med psykisk syke foreldre (og foreldre med andre alvorlige sykdommer). Mulig at familievernkontoret også kan hjelpe. Jeg ønsker deg lykke til videre! Takk for svar, jeg tar med meg alle de gode råd jeg kan få...! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.