Gjest Aline40 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Den gamle er ødelagt. Jeg vasker flere ganger om dagen. Noen tips? Hva med tørketrommel? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Flere ganger om dagen?! Wow. Kjøp den største du finner av et anerkjent merke du. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest alomo Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Miele i begge deler. Det finnes ikke bedre maskiner på markedet. De har lang levetid, tåler mye og gode garantier. I tillegg scorer de best i test på det meste. De er også svært stillegående sånn med tanke på at du vasker så mye. Hvilken modell som måtte passe ,å du nesten finne ut av selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MHC Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Vi har nå en AEG 7 kilo. Hadde AEG 6 kilo før, som røk etter 10 års drift med 3 småbarn. Merker faktisk stor forskjell på kapasiteten med den ekstra kiloen. Ønsket egentlig 8- kilos maskin, men prishoppet var formidabelt. Vi kjøpte på kampanjepris og er kjempefornøyd. Hadde Miele på listen, men fant ut at 3- 4 dobbel pris av AEGen på kampanje ikke lønnte seg for oss. Miele varer heller ikke evig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VeraModa Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Jeg er har også AEG. Tror den kostet rundt 7-8 tusen. Den er stor husker ikke om det er 7 kg. Det er veldig kjekt at den er stor. Kan foreksempel vaske dyner i den. Syntes det var veldig irriterende i starten at enkelte programer er låst, på finvask kan man ikke velge maks sentrifuge f.eks. Men har vent meg til det nå så synes det er greit. Det er også timer slik at jeg kan sette på at vaskemaskinen starter når ungene kommer hjem, eller at den skal være ferdig til jeg står opp om morgenen. Så kan anbefale den. Jeg synes Miele er så dyr at man rekker å kjøpe flere produkter på dens levetid. Men det er jo fint for miljøet så klart. Men pengeboken har stoppet oss, når det gjelder Miele. Vi hadde Whirlpool tørketrommel før. Den røk etter 10 år. Så har vært veldig fornøyd med en. Nå forsøker vi å klare oss uten for å spare på strømmen, men blir nok kjøpt en ny en gang. Ble overrasket over at flere av de rimeligste produktene, nå ikke har slange for at vannet kan renne direkte ned i sluket. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Jeg har en Electrolux-maskin som tar 8 kg. Den er helt fantastisk! Min gamle tok bare 4,5 kg, så overgangen er formidabel. Vasker bare halvparten så mange ganger som før. Den har også hurtigprogrammer for mindre tøymengder, så den er veldig fleksibel. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Miele vaskemaskin er veldig bra. Jeg har ny en nå, denne: http://www.lefdal.com/product/hvitevarer/vask-tork/vaskemaskin/ECOW5000NDS/miele-vaskemaskin Også har jeg denne tørketrommel'n fra AEG m/varmepumpeteknologi: http://www.lefdal.com/product/hvitevarer/vask-tork/torketrommel/TN95871/aeg-torketrommel 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikki Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Jeg har en fra LG som tar 11 kg - utrolig hva jeg får plass til inni der! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ssi Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Vi har nå en AEG 7 kilo. Hadde AEG 6 kilo før, som røk etter 10 års drift med 3 småbarn. Merker faktisk stor forskjell på kapasiteten med den ekstra kiloen. Ønsket egentlig 8- kilos maskin, men prishoppet var formidabelt. Vi kjøpte på kampanjepris og er kjempefornøyd. Hadde Miele på listen, men fant ut at 3- 4 dobbel pris av AEGen på kampanje ikke lønnte seg for oss. Miele varer heller ikke evig. Jeg hadde også en sånn, min holdt i 12 år hos to treningsglade voksne med "skitne" jobber... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Hvor mye vasker du av gangen da? Hvis du vanligvis bare fyller maskinen halvt opp, trenger du jo ikke så mye plass. Ingen grunn med en 10-kg vaskemaskin hvis du aldri vasker mer enn 4 kg av gangen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerbris Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Jeg anbefaler AEG, i alle fall.. Husker ikke hvor stor den er, men jeg kan fint vaske ei dyne i den.. -Eller trekkene til sengemadrassene (for eksempel..) Kjøpte min for ca 4 år siden... Flere andre jeg kjenner har en omtrent lik AEG, som er innkjøpt for 10 år siden. Går som ei klokke, alle sammen. Når det gjelder vaksemaskin er det nok lurt å kjøpe et solid merke. Den skal tåle mye, både når det gjelder sentrifugering og bruk ellers.. Miele er vel et annet merke jeg hører de anbefaler.. Den er fryktelig dyr, synes jeg, så anbefaler fortsatt AEG Lykke til )) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.