Gå til innhold

Et helt nytt liv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så dritlei livet mitt. Har lyst å flytte, reise langt bort eller gjøre noe helt annet. Hva ville du gjort om du kunne velge fra øverste hylle?

Skrevet

Reist til sydlige breddegrader, et sted med mye kunst og kultur, funnet en leilighet med vid utsikt (gjerne mot sjøen) i en liten landsby, meldt meg på et ikke altfor ambisiøst språkkurs, gjerne noe med privatundervisning. Muligens et lite malekurs i samme slengen - men måtte ha mye tid til helt fri disposisjon også. Og dette skulle vare en _god_ stund, såpass lenge at jeg følte en flyttet dit for en tid:-).

*hilsen småsliten og travel mor*

Skrevet

Betalt ned all gjeld. Kjøpt et lite rekkehus til oss. Kjøpt et hus ved Middelhavet hvor jeg kunne ha en liten skrivestue. Få en større bekjentskapskrets. Være garantert et depresjons fritt liv. Sovet mindre. (Kan gjennomføres nå)

Jeg ville være fylt av kjærlighet! Vel, det lar seg vel gjøre nå også.

Er forøvrig fornøyd med livet mitt som det er. Trenger bare litt mer penger!

Skrevet

Mine drømmer (dersom jeg ser bort fra forpliktelser og bindinger til mann, barn og annen slekt, jobb, økonomi osv):

*Gå pilegrimsreise i Frankrike, Spania, evt Italia

*Bo et par-tre måneder i en liten landsby i Frankrike, der jeg kunne lese, snakke, gå turer osv

*Reise til Afrika og Sør-Amerika

*Besøke slektninger jeg ikke har hatt kontakt med på lenge

Skrevet

Betalt ned all gjeld. Kjøpt et lite rekkehus til oss. Kjøpt et hus ved Middelhavet hvor jeg kunne ha en liten skrivestue. Få en større bekjentskapskrets. Være garantert et depresjons fritt liv. Sovet mindre. (Kan gjennomføres nå)

Jeg ville være fylt av kjærlighet! Vel, det lar seg vel gjøre nå også.

Er forøvrig fornøyd med livet mitt som det er. Trenger bare litt mer penger!

Jeg har lagt ut noen av dyrene mine for salg i dag. Har også bestemt meg for at jeg skal oppsøke en kafe jeg har jobbet før og spørre om det er mulig å få jobbe litt der. Jeg er moden for forandringer!

Skrevet

Hei rose23.

Jeg elsker sjøen. Det gir meg ro. Ville bodd ved sjøen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...