Gå til innhold

quetiapin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man blir ikke avhengig av quetiapin og det går fort ut av kroppen, rett?

Hvorfor blir jeg sliten og uvel når jeg ikke tar det?

Tok ikke i går kveld, fjern og rar i dag. Hvorfor hvis det ikke er pga dem?

Tror det er dem som gir meg smerter i halve hodet/fjeset. Tok phenergan istedenfor i går kveld, sov lite. Vil dette gå over?

Tar quetiapin for søvn, trappet ned til 50 fra 100 mg.

Skrevet

Nei, man blir ikke avhengig av Quitiapin og jeg tror de går nokså fort ut av kroppen.

Har ikke hørt om smerter i halve hodet av Quitiapin, og du har jo tatt en forholdsvis lav dose... Tenker mer i retning av migrene.. Dårlig og urolig søvn kan trigge migrene etter det jeg vet.

Skrevet

Nei, man blir ikke avhengig av Quitiapin og jeg tror de går nokså fort ut av kroppen.

Har ikke hørt om smerter i halve hodet av Quitiapin, og du har jo tatt en forholdsvis lav dose... Tenker mer i retning av migrene.. Dårlig og urolig søvn kan trigge migrene etter det jeg vet.

Er mye plaget med migrene og tar medisin for det og, men da må det være slik at anfallene kommer i ulik styrke?

Tatt endel smertestillende i det siste for det hodet mitt er vondt, halve hodet. Må ha ekstremt mye migrene da, er usikker på alt sammen. Vil ikke dø.

Skrevet

Er mye plaget med migrene og tar medisin for det og, men da må det være slik at anfallene kommer i ulik styrke?

Tatt endel smertestillende i det siste for det hodet mitt er vondt, halve hodet. Må ha ekstremt mye migrene da, er usikker på alt sammen. Vil ikke dø.

Jeg var tidligere plaget med migrene og kunne oppleve at anfallene kom i ulik styrke.. Ikke noe moro med hodepine og migrene nei...

Du kommer nok temmelig sikkert ikke til å dø av dette.

Alt godt til deg :-)

Mvh

Skrevet

Jeg var tidligere plaget med migrene og kunne oppleve at anfallene kom i ulik styrke.. Ikke noe moro med hodepine og migrene nei...

Du kommer nok temmelig sikkert ikke til å dø av dette.

Alt godt til deg :-)

Mvh

Tusen takk :)

Bare kjenner det er for mye nå igjen, hadde vært godt med litt fred og noen som kunne ta vare på meg litt. Men det fungerer jo ikke slik.

Skrevet

Tusen takk :)

Bare kjenner det er for mye nå igjen, hadde vært godt med litt fred og noen som kunne ta vare på meg litt. Men det fungerer jo ikke slik.

Kanskje du burde ta 100 mg Quitiapin igjen slik at du får ro og sove bedre i natt?

Du får prøve å ta vare på deg selv og være snill med deg selv, det fortjener du :-)

Mvh

Skrevet

Kanskje du burde ta 100 mg Quitiapin igjen slik at du får ro og sove bedre i natt?

Du får prøve å ta vare på deg selv og være snill med deg selv, det fortjener du :-)

Mvh

Å tusen takk, får tårer fordi du virker snill ;)

Og skal gjøre det du råder meg til...

Skrevet

Å tusen takk, får tårer fordi du virker snill ;)

Og skal gjøre det du råder meg til...

:-)

God natt til deg!

Mvh

Skrevet

:-)

God natt til deg!

Mvh

Tok 75 mg jeg, er litt redd igjen for piller. Sliten av livets karusell men vil ikke av fordet. Godt med vennelige ord, men så blir det litt sårt og. Må bare være sterk og tåle alt, men er egentlig på randen.

God natt :-)

Takk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...