Gå til innhold

12 årig barnevakt

Gjest For dårlig lønn???

Anbefalte innlegg

''Det er jo omtrent det samme normale folk får utbetalt i timen etterat skatten er betalt.''

Ja...

Jeg mener som skal forsørge familie, betale regninger og husleie. Synes du virkelig at en 12-åring fortjener samme lønna som en 35 åring?

Min 15-åring jobber 12 timer i uka i fjor og fikk utbetalt ca 1800 kr for 3 mnd. Og da er det snakk om tungt kroppsarbeid bl.a felle trær og hugge ved.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mener som skal forsørge familie, betale regninger og husleie. Synes du virkelig at en 12-åring fortjener samme lønna som en 35 åring?

Min 15-åring jobber 12 timer i uka i fjor og fikk utbetalt ca 1800 kr for 3 mnd. Og da er det snakk om tungt kroppsarbeid bl.a felle trær og hugge ved.

Jeg mener (uten å sammenligne med NOE annet) at 100 kroner timen for sporadiske barnevakt-timer er helt greit betalt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener (uten å sammenligne med NOE annet) at 100 kroner timen for sporadiske barnevakt-timer er helt greit betalt...

Jeg er sannelig glad for at mine unger er store for den summen hadde jeg aldri hatt råd til å betale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere ikke spørre henne også hvilken lønn hun hadde vært fornøy med? Så kan du evt si at så langt kan vi nok ikke strekke oss, men vi kan tilby xxx hva synes du om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg ville nok gitt 50 kr timen (så 75 kr for 1,5 time). Jeg er enige med dem som mener at en 12-åring ikke skal ha det samme utbetalt som en voksen.

Selv fikk jeg gjennomsnittlig 150 kr for en kveld med to små barn da jeg var 15-17 år. Det er et tiår siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...