Gå til innhold

Orker ikke mer.

Gjest Feit,stygg,gammel,ensom,gal.

Anbefalte innlegg

Gjest Feit,stygg,gammel,ensom,gal.
Skrevet

Hvorfor er det slik i samfunnet vårt at noen psyke mister retten til å bestemme over eget liv hvis man ikke vil mer? Hvem er det som bestemmer at man må leve om man ikke vil det selv?

For meg virker drømmen og søvnen noen ganger mer virkelig enn det våkne livet.Å være våken opfatter jeg noen ganger som ett mareritt.Jeg vil heller være sammen med far og mor "i himmelen" enn å bli pint og plaget hver dag her på jorden.

Å hate seg selv er ikke lenger noe jeg orker å leve med.

Å spise dobbelt dose seroquelle+ zoloft+ cipramil er også fristende.Har desverre ikke noe alkohol.

Gjest fortsatt oppgitt
Skrevet

Når du får sånne tanker er du vel ganske deprimert? Gå til legen din og få en prat evt mere medisiner?

Jeg også har sånne tanker, men det er rett og slett sånn at vi skal kjempe oss igjennom livet her på jorden fordi vi har endel mennesker rundt oss som er glade i oss. Forlater vi dette stedet vil det bli veldig ille å være dem. Derfor skal du kjempe for livet og bestemme deg for at selvmord ikke er et alternativ. Søk hjelp, jeg vet at det finnes :-)

Gjest "F.S.G.E.G"
Skrevet

Hva kommer det av at mat og hvile får en på andre tanker? Leser bøker og se på komedie.Håper tankene forsvinner etter hvert.Er det insulin eller sukkernivået i blodet?

Skrevet

Som "fortsatt oppgitt" sier: Selvmord er ikke noe alternativ. Bestem deg for det.

Og så vil jeg gi deg en klem og ønske god helg! :-)

Skrevet

Som "fortsatt oppgitt" sier: Selvmord er ikke noe alternativ. Bestem deg for det.

Og så vil jeg gi deg en klem og ønske god helg! :-)

Takk for det duken!

Gjest Tidligere FSGEG,nå bare ensom og litt gal.
Skrevet

Når du får sånne tanker er du vel ganske deprimert? Gå til legen din og få en prat evt mere medisiner?

Jeg også har sånne tanker, men det er rett og slett sånn at vi skal kjempe oss igjennom livet her på jorden fordi vi har endel mennesker rundt oss som er glade i oss. Forlater vi dette stedet vil det bli veldig ille å være dem. Derfor skal du kjempe for livet og bestemme deg for at selvmord ikke er et alternativ. Søk hjelp, jeg vet at det finnes :-)

Det viser seg at jeg gjør minst 2 feil.Jeg glemmer å ta mine zoloft til rett tid.Jeg kan helt glemme å ta de.Jeg spiser for lite om formiddagen og for mye på kvelden.

Jeg har også mest plager på formiddagen.Kanskje jeg blir såpass distrahert på kvelden (etter kl 18) av tv og internett at jeg "ikke har tid" til å tenke bare på meg selv og min sykdom?

Skal forsøke å gjøre ting som holder meg i live.Første trinn er å ta minimum 100 mg zoloft hver bidige dag.Tok 100mg etter at jeg la inn melding kl 13.53.Sov 2 timer.

Har det absolutt best etter kl 20.00.Har virkelig mat,medisiner og hvile så mye å si?

Gjest fortsatt oppgitt
Skrevet

Det viser seg at jeg gjør minst 2 feil.Jeg glemmer å ta mine zoloft til rett tid.Jeg kan helt glemme å ta de.Jeg spiser for lite om formiddagen og for mye på kvelden.

Jeg har også mest plager på formiddagen.Kanskje jeg blir såpass distrahert på kvelden (etter kl 18) av tv og internett at jeg "ikke har tid" til å tenke bare på meg selv og min sykdom?

Skal forsøke å gjøre ting som holder meg i live.Første trinn er å ta minimum 100 mg zoloft hver bidige dag.Tok 100mg etter at jeg la inn melding kl 13.53.Sov 2 timer.

Har det absolutt best etter kl 20.00.Har virkelig mat,medisiner og hvile så mye å si?

Bra at du har det bedre nå. Skal man først bruke medisiner er det nok veldig lurt å ta dem etter forskriftene. Ikke noe vits i å ta medisiner om man ikke gjør dette skikkelig :). Jeg også føler meg bedre på kvelden enn om morgenen. Det sies at de med bipolar lidelse ofte har det sånn når de har en depresjon. Er du bipolar kanskje?

Gjest Bipolar58
Skrevet

Bra at du har det bedre nå. Skal man først bruke medisiner er det nok veldig lurt å ta dem etter forskriftene. Ikke noe vits i å ta medisiner om man ikke gjør dette skikkelig :). Jeg også føler meg bedre på kvelden enn om morgenen. Det sies at de med bipolar lidelse ofte har det sånn når de har en depresjon. Er du bipolar kanskje?

Ja.

F,E;G

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...