Gå til innhold

Truxal som sovemedisin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter veldig med å sove for tida. Har forskjellige sovemedisiner, men ønsker ikke å bruke noe jeg kan bli avhengig av.

Så var det noen som anbefalte Truxal. Er det noe som kan funke for meg? Er det noe man kan ta ved behov? Noen erfaringer?

Går på medisinene Leponex, Seroquel og Zoloft.

Skrevet

Jeg prøvde det, og det gikk ikke lang tid til jeg måtte legge meg nei. Faktisk så virket den sterkere enn seroquel på meg.

Du tar vel zoloft på morgenen? Jeg sover mye bedre etter jeg begynte å ta de på morgenen i steden for kvelden.

Skrevet

Truxal som sovemedisin fungerer kjempebra for meg. Sover til langt på dag når jeg har tatt det.

Skrevet

Funker for meg! 1 stk, 8 timer; 2 stk, 16 timers koma.

Skrevet

Fikk dere noen bivirkninger?

Jeg ble noe fryktelig tørr i munnen og groggy etter at jeg våknet etter å ha tatt to, men så fant jeg ut at det holder med én tablett (15 mg), og nå har jeg ingen bivirkninger.

Skrevet

Jeg ble noe fryktelig tørr i munnen og groggy etter at jeg våknet etter å ha tatt to, men så fant jeg ut at det holder med én tablett (15 mg), og nå har jeg ingen bivirkninger.

Takker for svar. :)

Skrevet

Hvis du har prøvd forskjellige sovmedisiner, er jeg sikker på at Truxal ikke virker - ikke potent nok kontra sovemedisiner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...