tjohei Skrevet 24. september 2011 Skrevet 24. september 2011 Det er lett å falle i negative tanker og destruktive sirkel. Hvordan holder du deg positiv? 0 Siter
Gondor Skrevet 24. september 2011 Skrevet 24. september 2011 Jeg holder meg positiv ved å være mor. Jeg holder meg positiv ved å omgi meg med positive mennesker. Jeg holder meg positiv ved å filosofere Jeg holder meg positiv ved hjelp av psykiater og psykolog. Og sist men ikke minst: jeg holder meg positiv ved hjelp av medisiner. 0 Siter
Gjest oddo7 Skrevet 24. september 2011 Skrevet 24. september 2011 Flytter fokus og endrer handlemønster. Noen ganger bare holder jeg ut og endring kan komme av seg selv. 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 24. september 2011 Skrevet 24. september 2011 http://herodesfalsk.blogspot.com/2011/09/hvordan-fa-90-mer-og-bedre-tid.html Jeg har også god hjelp av en til to psykologer og noen få men gode venner. 0 Siter
Gjest energía Skrevet 24. september 2011 Skrevet 24. september 2011 Takknemlig for det gode i livet, små ting betyr mest 0 Siter
Gjest fortsatt oppgitt Skrevet 25. september 2011 Skrevet 25. september 2011 Jeg forsøker å gjøre ting som jeg orker og som kan gi meg noe positivt. Er en bokelsker og det hjelper å finne litteratur som jeg har interesse for. Ellers kan jeg sitte litt ute i skogen, det gir meg noe. Jeg er fortsatt for syk til å gjøre så mye, så her går det i det små. Må finne små gleder og forsøke å ikke bli for negativ. Prøver å snu de negative tankene når de kommer. Se muligheter istedet for begrensninger. 0 Siter
siameser Skrevet 25. september 2011 Skrevet 25. september 2011 Ved å stoppe opp og tenke etter hva jeg egentlig bruker energi på. Det er mulig å lære seg å kjenne igjen tanker som ikke har noen annen nytte enn å ødelegge humøret, for så å flytte fokus over på noe annet. Trening og musikk hjelper, det samme gjør filmer og historier som jeg kan leve meg inn i. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.