Olav Femte Skrevet 25. september 2011 Skrevet 25. september 2011 Hvordan kan en ikke våkne 06 00 ? Tips ? Jeg våkner ca. da. Slitsomt...dagen blir lang. 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. september 2011 Skrevet 25. september 2011 ''Hvordan kan en ikke våkne 06 00 ? Tips ? Jeg våkner ca. da. Slitsomt...dagen blir lang'' Kroppen din mener vel at du er utsovet da? Bruker du kroppen skikkelig i løpet av dagen? Jeg sover i alle fall mye bedre dersom jeg går en lang tur i løpet av dagen eller driver med mer fysisk jobbing enn jeg er vant til f.eks. 0 Siter
Kalevaala Skrevet 25. september 2011 Skrevet 25. september 2011 Når legger du deg da? Kanskje du rett og slett er utsovet kl. 06:00? Eller våkner du så tidlig uansett om du har vært sent oppe, f.eks. til kl. 02:00? 0 Siter
Olav Femte Skrevet 25. september 2011 Forfatter Skrevet 25. september 2011 ''Hvordan kan en ikke våkne 06 00 ? Tips ? Jeg våkner ca. da. Slitsomt...dagen blir lang'' Kroppen din mener vel at du er utsovet da? Bruker du kroppen skikkelig i løpet av dagen? Jeg sover i alle fall mye bedre dersom jeg går en lang tur i løpet av dagen eller driver med mer fysisk jobbing enn jeg er vant til f.eks. Vel - jeg legger meg tidlig... 0 Siter
Olav Femte Skrevet 25. september 2011 Forfatter Skrevet 25. september 2011 Vel - jeg legger meg tidlig... Skal være seint.. 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. september 2011 Skrevet 25. september 2011 Vel - jeg legger meg tidlig... Hvis du legger deg tidlig og sovner kl. 22 så er det jo ikke noe rart at du våkner kl. 6. Da har du sovet i 8 timer og det er høyst normalt. ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. september 2011 Skrevet 25. september 2011 Skal være seint.. Ah. Da har du kanskje ikke behov for så mye søvn da? Er du trøtt i løpet av dagen da? Sover du noe på dagtid? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 25. september 2011 Skrevet 25. september 2011 Som også svart i andre tråden ser jeg ikke helt det store problemet i å våkne kl. 6, forutsatt at du ikke har sovnet alt for sent. Spedbarnsforeldre blir ofte vekket kl. 6 etter også å ha vært vekket flere gange i løpet av natten. _Det_ er tøft. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.