Gjest Paranoiden Skrevet 25. september 2011 Skrevet 25. september 2011 Jeg har nå vært våken i 2 døgn uten søvn, og tok ikke seroquel'en i helga bortsett fra 25 mg for å roe litt nerver i går ettermiddag. Forklaring: Det ble bare sånn. Kanskje jeg bli dårlig av dette eller ordner det seg med litt søvn nå? Har tatt seroquel nå så sovner sikkert snart. De skyggene jeg av og til har sett i formiddag er det bare helt vanlig når man ikke har sovet på lenge, eller er det hallusinasjoner jeg holder på å få? Med tanke på min paranoide tilstand blir jeg jo litt bekymret for psykose, men det er sikkert bare angst. 0 Siter
frosken Skrevet 25. september 2011 Skrevet 25. september 2011 Hvorfor sørger du ikke bare for å sove litt nå? Sett på vekkerklokke, f.eks. kl kl tre, slik at du får sove til natten også- 0 Siter
Gjest psyksøvn Skrevet 25. september 2011 Skrevet 25. september 2011 Det er vanlig med de skyggene etter noen dager uten søvn(i alle fall for meg) Prøve passe på søvnen litt bedre..og ikke minst medisineringa di - når du nå ser antydninger til å kunne bli psykere. Lykke til! 0 Siter
Gjest Paranoiden Skrevet 25. september 2011 Skrevet 25. september 2011 Hvorfor sørger du ikke bare for å sove litt nå? Sett på vekkerklokke, f.eks. kl kl tre, slik at du får sove til natten også- Jeg la meg, og sov dessverre alt for lenge Men men, livet går videre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.