Gå til innhold

2 døgn uten søvn

Anbefalte innlegg

Gjest Paranoiden
Skrevet

Jeg har nå vært våken i 2 døgn uten søvn, og tok ikke seroquel'en i helga bortsett fra 25 mg for å roe litt nerver i går ettermiddag. Forklaring: Det ble bare sånn.

Kanskje jeg bli dårlig av dette eller ordner det seg med litt søvn nå? Har tatt seroquel nå så sovner sikkert snart. De skyggene jeg av og til har sett i formiddag er det bare helt vanlig når man ikke har sovet på lenge, eller er det hallusinasjoner jeg holder på å få? Med tanke på min paranoide tilstand blir jeg jo litt bekymret for psykose, men det er sikkert bare angst.

Skrevet

Hvorfor sørger du ikke bare for å sove litt nå?

Sett på vekkerklokke, f.eks. kl kl tre, slik at du får sove til natten også-

Gjest psyksøvn
Skrevet

Det er vanlig med de skyggene etter noen dager uten søvn(i alle fall for meg)

Prøve passe på søvnen litt bedre..og ikke minst medisineringa di - når du nå ser antydninger til å kunne bli psykere.

Lykke til!

Gjest Paranoiden
Skrevet

Hvorfor sørger du ikke bare for å sove litt nå?

Sett på vekkerklokke, f.eks. kl kl tre, slik at du får sove til natten også-

Jeg la meg, og sov dessverre alt for lenge :( Men men, livet går videre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...