Gjest prust Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Dattera mi fikk ny badedrakt denne uka - en slott Arena-badedrakt til 350 kr, tror jeg. HUn brukte den på svømmingen med skolen onsdag, og så var vi i Badeland i går. Jeg badet ikke, men var med ungene. Ventet på ungene mens de dusjet, og så at de hadde med seg posen/sekken med ut. Når jeg skulle rydde ut av posen/sekken med badetøy i dag, så jeg at den nye badedrakta ikke var oppi der :-((((( Hun må altså ha glemt den igjen... Utrolig kjipt. Håper inderlig de tar vare på gjenglemt badetøy noen dager. Får ringe dem i morgen og høre... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winda Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Et av mine barn er sånn. Han er nå voksen og jeg kan trøste deg med at det bedrer seg litt med årene. Noen bare -er-sånn :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 De tar da helt sikkert vare på det en god stund. Sikker på at det ikke er en ekstra pose, eller at den er i en sidelomme eller noe sånt? Eller at en av de andre ungene har fått den i sin bag? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 De tar da helt sikkert vare på det en god stund. Sikker på at det ikke er en ekstra pose, eller at den er i en sidelomme eller noe sånt? Eller at en av de andre ungene har fått den i sin bag? Jeg må jo spørre henne i morgen (oppdaget dette etter at hun var sovnet i kveld). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Et av mine barn er sånn. Han er nå voksen og jeg kan trøste deg med at det bedrer seg litt med årene. Noen bare -er-sånn :-) Takk, winda - håper inderlig du har rett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Takk, winda - håper inderlig du har rett. ''Takk, winda - håper inderlig du har rett.'' Jeg kan informere om at du muligens først vil se en forverring, før denne bedringen som winda snakker om manifisterer seg. Det har ingen umiddelbar effekt at de begynner i 9. kl. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 ''Takk, winda - håper inderlig du har rett.'' Jeg kan informere om at du muligens først vil se en forverring, før denne bedringen som winda snakker om manifisterer seg. Det har ingen umiddelbar effekt at de begynner i 9. kl. ;-) * ignorerer * 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Min (da) tiåring fikk ny svømmebriller i oktober i fjor, brukte dem EN gang i svømmehallen og glemte dem. Da svømmehallen stengte i vår, ble alt gjenglemt lagt ut og jeg var der og så over og der lå faktisk svømmebrillene. Moralen er: Det er håp! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Min (da) tiåring fikk ny svømmebriller i oktober i fjor, brukte dem EN gang i svømmehallen og glemte dem. Da svømmehallen stengte i vår, ble alt gjenglemt lagt ut og jeg var der og så over og der lå faktisk svømmebrillene. Moralen er: Det er håp! :-) Ringte og spurte i dag, men de hadde ikke fått den inn på hittegodskontoret der :-( Skal ringe igjen i morgen. Har ikke mulighet å dra ut dit før torsdag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Min (da) tiåring fikk ny svømmebriller i oktober i fjor, brukte dem EN gang i svømmehallen og glemte dem. Da svømmehallen stengte i vår, ble alt gjenglemt lagt ut og jeg var der og så over og der lå faktisk svømmebrillene. Moralen er: Det er håp! :-) Den er borte :-( RIngte til Badeland både mandag og onsdag - og hun jeg snakket med (samme begge gangenea) hadde både sjekket med de som hadde vasket og hun hadde vært der selv og sett. Ikke noe badetøy var kastet - altså må noen ha stjålet den :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Den er borte :-( RIngte til Badeland både mandag og onsdag - og hun jeg snakket med (samme begge gangenea) hadde både sjekket med de som hadde vasket og hun hadde vært der selv og sett. Ikke noe badetøy var kastet - altså må noen ha stjålet den :-( Da er den nok tatt ja :-(. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Da er den nok tatt ja :-(. Hva hadde du gjort med evt ny badedrakt til jenta? Hun har et par bikinier og en arvet badedrakt (som er fin med litt stor). Jeg har sagt at hun ikke får kjøpe ny badedrakt nå med det samme. Tror nok hun aksepterer det. Men jeg har jo litt dårlig samvittighet for det - fordi jeg burde kanskje ha sjekket oppi badeposen hennes at hun hadde fått med seg alt. Samtidig så tenkte jeg at jeg skulle la henne vise at hun kunne klare det selv (noe hun vanligvis synes er ok for tiden). Hun var så flott i den nye badedrakten.... Hun ble liksom stor jente i den.... Men 370 kr eller hva det nå var, er jo mye penger, og jeg har ikke lyst til å kjøpe en på nytt med en gang... Mannen min ble kjempeirritert da han hørte om det. Men han ble nok mest sint på meg, som ikke hadde sjekket jentas pose da vi gikk ut fra Badeland. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Hva hadde du gjort med evt ny badedrakt til jenta? Hun har et par bikinier og en arvet badedrakt (som er fin med litt stor). Jeg har sagt at hun ikke får kjøpe ny badedrakt nå med det samme. Tror nok hun aksepterer det. Men jeg har jo litt dårlig samvittighet for det - fordi jeg burde kanskje ha sjekket oppi badeposen hennes at hun hadde fått med seg alt. Samtidig så tenkte jeg at jeg skulle la henne vise at hun kunne klare det selv (noe hun vanligvis synes er ok for tiden). Hun var så flott i den nye badedrakten.... Hun ble liksom stor jente i den.... Men 370 kr eller hva det nå var, er jo mye penger, og jeg har ikke lyst til å kjøpe en på nytt med en gang... Mannen min ble kjempeirritert da han hørte om det. Men han ble nok mest sint på meg, som ikke hadde sjekket jentas pose da vi gikk ut fra Badeland. Jeg hadde nok kjøpt ny - jeg er veldig bløt med ungene... Det har de sikkert ikke godt av,- men mine har nå skikket seg vel likevel... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Hva hadde du gjort med evt ny badedrakt til jenta? Hun har et par bikinier og en arvet badedrakt (som er fin med litt stor). Jeg har sagt at hun ikke får kjøpe ny badedrakt nå med det samme. Tror nok hun aksepterer det. Men jeg har jo litt dårlig samvittighet for det - fordi jeg burde kanskje ha sjekket oppi badeposen hennes at hun hadde fått med seg alt. Samtidig så tenkte jeg at jeg skulle la henne vise at hun kunne klare det selv (noe hun vanligvis synes er ok for tiden). Hun var så flott i den nye badedrakten.... Hun ble liksom stor jente i den.... Men 370 kr eller hva det nå var, er jo mye penger, og jeg har ikke lyst til å kjøpe en på nytt med en gang... Mannen min ble kjempeirritert da han hørte om det. Men han ble nok mest sint på meg, som ikke hadde sjekket jentas pose da vi gikk ut fra Badeland. ...og dessuten har jeg hatt tenåringsbarn i en del år nå, så jeg er herdet - og synes 370 kr er småpenger 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 ...og dessuten har jeg hatt tenåringsbarn i en del år nå, så jeg er herdet - og synes 370 kr er småpenger Joda, 370 kr er ikke all verden, men det er nå den dyreste badedrakten jeg har kjøpt til ungene. Har alltid kjøpt på Lindex e.l. eller arvet - og for en gang skyld kjøpte jeg Arena badedrakt på XXL. Og hun vet at den var dyrere enn de hun har fått før. Så selv om privatøkonomien tåler å sløse bort 370 kr, synes jeg at hun skal få kjenne litt på at det var kjipt å glemme den igjen.... Nå blir det vel ikke all verdens bading i vinter, og hun har som sagt andre plagg hun kan bruke. MEN - hun var så stolt og glad over den flotte "ungdomsbadedrakta" - så jeg har jo litt vondt av henne da.... Må tenke litt på det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Joda, 370 kr er ikke all verden, men det er nå den dyreste badedrakten jeg har kjøpt til ungene. Har alltid kjøpt på Lindex e.l. eller arvet - og for en gang skyld kjøpte jeg Arena badedrakt på XXL. Og hun vet at den var dyrere enn de hun har fått før. Så selv om privatøkonomien tåler å sløse bort 370 kr, synes jeg at hun skal få kjenne litt på at det var kjipt å glemme den igjen.... Nå blir det vel ikke all verdens bading i vinter, og hun har som sagt andre plagg hun kan bruke. MEN - hun var så stolt og glad over den flotte "ungdomsbadedrakta" - så jeg har jo litt vondt av henne da.... Må tenke litt på det. Jeg skjønner prinsippene dine - og det er jo deg som har rett her og meg som skjemmer dem litt for mye bort... (det ser jeg også i tråden om lommepenger...) Og - jeg mener det ovenstående altså - jeg er ikke ironisk om du skulle tro det :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Hva hadde du gjort med evt ny badedrakt til jenta? Hun har et par bikinier og en arvet badedrakt (som er fin med litt stor). Jeg har sagt at hun ikke får kjøpe ny badedrakt nå med det samme. Tror nok hun aksepterer det. Men jeg har jo litt dårlig samvittighet for det - fordi jeg burde kanskje ha sjekket oppi badeposen hennes at hun hadde fått med seg alt. Samtidig så tenkte jeg at jeg skulle la henne vise at hun kunne klare det selv (noe hun vanligvis synes er ok for tiden). Hun var så flott i den nye badedrakten.... Hun ble liksom stor jente i den.... Men 370 kr eller hva det nå var, er jo mye penger, og jeg har ikke lyst til å kjøpe en på nytt med en gang... Mannen min ble kjempeirritert da han hørte om det. Men han ble nok mest sint på meg, som ikke hadde sjekket jentas pose da vi gikk ut fra Badeland. Jeg hadde nok kjøpt ny, men ikke like dyr. Det var det jeg gjorde med svømmebrillene, jeg kjøpte nye billige som h*n fikk klare seg med. Litt kjipt må det være å glemme, men ikke _for_ kjipt. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.