Gå til innhold

Hvorfor alle disse innleggene på psykiatri?

Anbefalte innlegg

Gjest det undrer meg
Skrevet

Hvorfor er det så mange temaer her som ikke egentlig hører inn under psykiatri? Jeg mener, hvorfor skriver man dem ikke heller på Åpent forum? Helt vanlige hverdagsproblemer og samlivsproblemer hører vel mer naturlig under Åpent forum enn Psykiatri?

Dette er ikke noen kritikk altså, det bare undrer meg.

Skrevet

Godt spørsmål, kanskje bommer noen, eller kanskje er de taktiske og vet at det på psykiatrisk blir lest - ihvertfall er jeg innom her hver gang!

Gjest det undrer meg
Skrevet

Godt spørsmål, kanskje bommer noen, eller kanskje er de taktiske og vet at det på psykiatrisk blir lest - ihvertfall er jeg innom her hver gang!

Mener du at Psykiatri blir lest mer enn Åpent forum? Jeg trodde det var omvendt.

Skrevet

Det virker som om enkelte bare poster på Psykiatri, uansett hva de skriver om. De har kanskje definert seg selv til å tilhøre dette forumet, i stedet for å vurdere hvor det passer å poste nye tråder.

Skrevet

Mener du at Psykiatri blir lest mer enn Åpent forum? Jeg trodde det var omvendt.

Det er nok veldig ulikt hvor folk leser mest. Jeg går aldri bevisst inn på Psykiatri, men havner her likevel via 100 nyeste. Derimot velger jeg å gå inn på Åpent, Samliv eller Sex-forumet og ser på tråder der om jeg ikke ser noe av interesse på 100 nyeste.

Gjest Bipolar58,tung,ensom enstøing.
Skrevet

Sånn er det vel bare?

Er helt enig med trådstarter.Kanskje folk her inne er redd for å tråkke folk på tærne,eller er unormalt høflige? Har sagt det samme selv i 3 mnd men ga til slutt opp når mange var uenig med meg også legen.

Man bør kunne holde litt bedre orden her inne synes jeg.Også andre forum har "rot".

Man poster på åpent forum eller på allment enda det har med mat,mage og slanking å gjøre.

Eller andre fora.

Heldivis er jeg såpass oppegående at jeg i allefall om kvelden kan komme med noen fornuftige bertraktninger 4-5 dager i uka.

Jeg liker helst å beklage meg innen psykiatri vekt,mat og diverse alderssvekkelser.52,5 år.

På data gir jeg råd.

Skrevet

Tror det har to hovedårsaker, hvorav første er viktigst:

1. Det er altfor lett å poste i feil forum, har gjort det flere ganger selv.

2. Har inntrykk av at mange med problemer synes de "hører hjemme" på psyk. forum, og poster der, nesten uansett hva det gjelder.

Skrevet

Kanskje en del av somatikk spørsmålene havner her, pga att det er gratis?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...