annegunn Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 4 femmere lå det i glasset til niåringen i morges, det var vel åttende tanna eller deromkring og kursen har holdt seg stabil i hele perioden. Næmmen... Hei! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niccolina Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 4 femmere lå det i glasset til niåringen i morges, det var vel åttende tanna eller deromkring og kursen har holdt seg stabil i hele perioden. Er det gamle birdie? Eller en annen fuggel? :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Er det gamle birdie? Eller en annen fuggel? :-) Så veldig gammel er jeg da ikke. *snøft* Det er den samme som alltid, kan vi ikke heller si det slik? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Næmmen... Hei! Hei! Alt vel? Noen nye LEGO-funn? Vi reiser til "mekka" i høstferien, som vanlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Så veldig gammel er jeg da ikke. *snøft* Det er den samme som alltid, kan vi ikke heller si det slik? Heisan, birdie - det var en stund siden. Har du og gutta det bra? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Heisan, birdie - det var en stund siden. Har du og gutta det bra? Hei! Jada, etter forholdene har vi det. Eldstemann har hatt en god del helseutfordringer de siste fire-fem årene, dessverre (egentlig hele tiden, men først utredet de senere år), men nå ser det ut til at det meste er under kontroll. Jeg tar et år ved universitetet nå, og det er jo også utfordrende - om enn på enn annen og definitivt bedre måte. Ikke bare bare å sette seg ved skolebenken igjen etter nesten *host*tjue*host* år..! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Hei! Jada, etter forholdene har vi det. Eldstemann har hatt en god del helseutfordringer de siste fire-fem årene, dessverre (egentlig hele tiden, men først utredet de senere år), men nå ser det ut til at det meste er under kontroll. Jeg tar et år ved universitetet nå, og det er jo også utfordrende - om enn på enn annen og definitivt bedre måte. Ikke bare bare å sette seg ved skolebenken igjen etter nesten *host*tjue*host* år..! Det er flere "faste" her som har tatt utdannelse i senere år, bl.a. jubalong. Sprekt -lykke til! Din eldste er vel omtrent på alder med min yngste - det er en hel gjeng med 99-gutter her, de kunne dannet et eget DOL-lag i Norway Cup. Utrolig som tiden går. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Det er flere "faste" her som har tatt utdannelse i senere år, bl.a. jubalong. Sprekt -lykke til! Din eldste er vel omtrent på alder med min yngste - det er en hel gjeng med 99-gutter her, de kunne dannet et eget DOL-lag i Norway Cup. Utrolig som tiden går. ''Din eldste er vel omtrent på alder med min yngste - det er en hel gjeng med 99-gutter her, de kunne dannet et eget DOL-lag i Norway Cup. Utrolig som tiden går.'' syns jeg ser for meg at vi lanserer den ideen for gutta: "Nå skal du høre, mamma bruker timesvis på dette nettstedet, og kjenner mange som er like gamle som deg...Nå tenkte vi at dere burde treffes..." -eller? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 ''Din eldste er vel omtrent på alder med min yngste - det er en hel gjeng med 99-gutter her, de kunne dannet et eget DOL-lag i Norway Cup. Utrolig som tiden går.'' syns jeg ser for meg at vi lanserer den ideen for gutta: "Nå skal du høre, mamma bruker timesvis på dette nettstedet, og kjenner mange som er like gamle som deg...Nå tenkte vi at dere burde treffes..." -eller? Jeg er sikker på de hadde likt å treffe andre mammaer som visste en masse om barndommen deres og evt. sykdommer, problemer og særheter ;-) Evt. klubblojalitet ville nok også bleknet i forhold til mors nettpreferanser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Jeg er sikker på de hadde likt å treffe andre mammaer som visste en masse om barndommen deres og evt. sykdommer, problemer og særheter ;-) Evt. klubblojalitet ville nok også bleknet i forhold til mors nettpreferanser. Hehehe... vel, MIN ville i alle fall skjønt tegninga og latt seg overtale, han er (dessverre?) vant med at mora ikke alltid responderer superkjapt når det er noe han trenger hjelp med. http://xkcd.com/386/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niccolina Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Så veldig gammel er jeg da ikke. *snøft* Det er den samme som alltid, kan vi ikke heller si det slik? Ikke gammel som i alder da ) Trivelig gjensyn, hvertfall! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Hei! Alt vel? Noen nye LEGO-funn? Vi reiser til "mekka" i høstferien, som vanlig. Blitt lite nytt i det siste, den største er ferdig med den fasen og den minste har såvidt begynt... Dessuten har vi alt for mye fra før, av en eller annen grunn. Vi hadde egentlig lovet jentene mekkatur i høst, men så bestilte vi billetter til USA (vinterferien) istedet. Lurte på om vi skulle prøve det her neste uke, dog: http://www.legolanddiscoverycentre.co.uk/manchester/en/index.htm Ser ut som om det er mye bygging og lite kjøreting, men minsten kommer nok til å storkose seg der... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.