Gå til innhold

Lånekassen lemper på krav for terrorofre - Link

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Det var da du som forsøkte å "ta" meg, på feilaktig grunnlag. ''

Sludder. Det jeg skrev var basert på hva du hadde skrevet i innlegget kl 16.02 hvor du som vanlig demoniserte "folkene her på høyresiden". Innlegget hvor du "selvsagt også er helt enig i at dette burde gjelder alle i en lignende situasjon" ble postet kl 18.53.

Bortsett fra å holde styr på hva du har skrevet når, er det noe annet du trenger hjelp med?

Det var dette jeg skrev i utgangspunktet også. Jeg kritiserte ikke hva Utøyaoverleverne får, men hva andre i tilsvarende vanskelige situasjoner nektes.

mvh

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

9

• PieLill

7

• megler Smekk

6

• cathlin

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

''Eller for å si det på en annen måte. Hvordan kan man godtgjøre at det ikke er noen andre enn Utøyaoverleverne som kunne være like berettiget til denne typen hjelp og støtte?

''

Slik tenker jeg også. Regelendringer og støtteordninger bør gjelde alle i en like vanskelig situasjon.

Enig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...