PieLill Skrevet 26. september 2011 Forfatter Skrevet 26. september 2011 ''Det var da du som forsøkte å "ta" meg, på feilaktig grunnlag. '' Sludder. Det jeg skrev var basert på hva du hadde skrevet i innlegget kl 16.02 hvor du som vanlig demoniserte "folkene her på høyresiden". Innlegget hvor du "selvsagt også er helt enig i at dette burde gjelder alle i en lignende situasjon" ble postet kl 18.53. Bortsett fra å holde styr på hva du har skrevet når, er det noe annet du trenger hjelp med? Det var dette jeg skrev i utgangspunktet også. Jeg kritiserte ikke hva Utøyaoverleverne får, men hva andre i tilsvarende vanskelige situasjoner nektes. mvh 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 26. september 2011 Skrevet 26. september 2011 ''Eller for å si det på en annen måte. Hvordan kan man godtgjøre at det ikke er noen andre enn Utøyaoverleverne som kunne være like berettiget til denne typen hjelp og støtte? '' Slik tenker jeg også. Regelendringer og støtteordninger bør gjelde alle i en like vanskelig situasjon. Enig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.