Gå til innhold

apotek

Gjest overstyrer legen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig du har rett, styret i meg tar helt av noen ganger. Skulle bare ønske jeg kunne stole på dem, må hente vival og på onsdag...hvis legen er så elskverdig å skrive det ut. Da skal de alltid ha bevis, men ikke på de andre medisinene. Rart det og.

Hvis de ikke vet hvem du er, har de ansvaret om de gir ut vival o.l. (b-prep) til en annen enn deg. Jeg synes jo kanskje de høres ganske kranglete ut i forhold til deg.

Jeg måtte vise ID de første gangene med Vival og Imovane, men nå går det helt greit.

Ang. Seroquel depot, ville jeg ringt og bedt dem sjekke antatt leveringsdato, eventuelt om de vet om det finnes en pakning et sted innen oppnåelig radius for deg (hvis det er kjede, skal de ha en viss oversikt over kjedens beholdning)

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• frosken

5

• cathlin

4

• lealaus

4

• Nils Håvard Dahl, psykiater

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest overstyrer legen
Skrevet

Hvis de ikke vet hvem du er, har de ansvaret om de gir ut vival o.l. (b-prep) til en annen enn deg. Jeg synes jo kanskje de høres ganske kranglete ut i forhold til deg.

Jeg måtte vise ID de første gangene med Vival og Imovane, men nå går det helt greit.

Ang. Seroquel depot, ville jeg ringt og bedt dem sjekke antatt leveringsdato, eventuelt om de vet om det finnes en pakning et sted innen oppnåelig radius for deg (hvis det er kjede, skal de ha en viss oversikt over kjedens beholdning)

Bare tåpelig at jeg må be på mine knær...

Bedre å sveve litt da :-)

http://youtu.be/b2IxHZ9GV5A

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...