Gjest fortsatt oppgitt Skrevet 26. september 2011 Skrevet 26. september 2011 Hva gjør man når man spyr i flere uker og ikke beholder mat og medisiner? Jeg får vel i meg ca annenhver dose. Kan vel ikke ta dobbelt opp heller? Det er bedre om morgenen, så da beholder jeg medisinene. Blir ihvertfall ikke bedre psykisk etterhvert kjenner jeg. Spesielt trenger jeg vel trilafon og orfiril. Kan jeg ta disse kun om morgenen? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 26. september 2011 Skrevet 26. september 2011 Med slike symptomer bør en gå tl legen. 0 Siter
Gjest fortsatt oppgitt Skrevet 26. september 2011 Skrevet 26. september 2011 Med slike symptomer bør en gå tl legen. Har vært hos legen flere ganger jeg. Hva hjelper det når de tror det er psykisk? Er sikker på at jeg har enten magekatar eller magesår. Tror jeg skulle vært på en undersøkelse for dette, men jeg kan jo ikke skrive ut rekvisisjon selv heller. Jeg ser jo at medisinene går rett i do mange ganger. Litt vanskelig å vite hvor mye jeg får i meg da. 0 Siter
PieLill Skrevet 26. september 2011 Skrevet 26. september 2011 Har vært hos legen flere ganger jeg. Hva hjelper det når de tror det er psykisk? Er sikker på at jeg har enten magekatar eller magesår. Tror jeg skulle vært på en undersøkelse for dette, men jeg kan jo ikke skrive ut rekvisisjon selv heller. Jeg ser jo at medisinene går rett i do mange ganger. Litt vanskelig å vite hvor mye jeg får i meg da. Gå til en annen lege. mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.