EnolaGay Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Mens jeg fyker rundt kjøkkenet med støvsugeren i morgenkåpe og håret til værs. Så lener lillemor seg over benken og sier; "Mamma. Når jeg blir stor så skal jeg TVINGE pappaen til barna mine å rydde hele tiden..!" Jeg knela borte ved brødboksen og måtte si meg enig i at det var en god plan. Og så spør hun hvorfor det alltid er damene som må rydde. Og da følte jeg meg som ganske mislykka. Så jeg forsøker med "Det er det IKKE." Og litt rundtomkringsnakk, som gjennomskues enkelt og besvares "Jammen pappa rydder aldri!". Hmmmm...jenta mi, det kan du GODT fortelle ham. Sa jeg da. Slem som jeg er. Han er tross alt på jobb 6 mnd i året. :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Hehe... :-) Guttungen sa her om dagen, at pappaen blir sur hvis jeg slår gresset, for det var gressklipperen hans. Gid det var så vel... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.