Gå til innhold

apoteket

Gjest oppdatering

Anbefalte innlegg

Gjest oppdatering
Skrevet

Ringte apoteket ang seroquel depot, de hadde pratet med legen som sa jeg fikk ikke det på blå resept, så da ble det for dyrt. Skulle heller få vanlig seroquel "og du vil ikke ha kopi preparatet" sa hun. Bare sa nei da, men spurte om de kunne sende meld når de var komt. Nei, jeg måtte ringe når jeg var nesten tom, da skulle de bestille dem.

Men sa de går fort ned hvis jeg skal ta 300 mg pr kveld, men på den forrige resepten sto en om morgen og tre om kveld sa hun, eller fire om kveld. Og det fikk jeg av psykiater. Men legen skrev jo 300 mg, hun sa jeg måtte ta det opp med dem.

Må nesten le, virker som de tror jeg VIL ta mest mulig. Er omvent- Men sa jeg blir dårlig hvis jeg ikke tar, tok bare to tre dager før seroquel kom sa hun. Ja, så da skal jeg altså ringe i høstferien, når jeg ikke er her...

Får høre med legen for skal dit mandag, sover faktisk på 75 mg men surrer endel inni meg før jeg sovner. Er ikke meningen jeg skal ta mer da, og det er greit for meg.

Gjest oppdatering
Skrevet

Bare lurer på om dette høres greit ut, var det jeg som missforstod alt?

Er det ok nå?

Skrevet

Du kan også evt. ringe fastlegen din og si at du ikke får ut resepten. Jeg mener apoteket ikke har lov til å holde på slik de gjør.

Gjest oppdatering
Skrevet

Du kan også evt. ringe fastlegen din og si at du ikke får ut resepten. Jeg mener apoteket ikke har lov til å holde på slik de gjør.

Takk. Skal til han mandag så kan si det da, bare redd for hva han pønsker på. Du ser vel det frosken, at folk gjør som de vil enten det er rett eller galt?

Men hvis det er omvendt, hvis de mener jeg gjør noe galt, da blir det verst for meg. Alltid vært sånn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...